آتش‌سوزی در خانه‌ای واقع در غرب تهران جان زنی جوان را گرفت و موجب مصدومیت ۳نفر دیگر ازجمله دختری ۳ساله شد.

به گزارش منیبان؛ حادثه آتش‌سوزی عصر دیروز در خانه‌ای واقع در بلوار فردوس شرق، خیابان سلیمی جهرمی اتفاق افتاد و در کوتاه‌ترین زمان ممکن تکنسین‌های اورژانس و آتش‌نشانان خود را به محل حادثه رساندند.

سیدجلال ملکی، سخنگوی آتش‌نشانی تهران در این‌باره گفت: آتش‌نشانان ۳ ایستگاه همراه با تجهیزات ویژه خود را به محل رساندند. حادثه در طبقه اول ساختمانی ۵ طبقه اتفاق افتاده بود. شواهد نشان می‌داد آتش‌سوزی در یکی از اتاق‌های این واحد ۲۵۰متری اتفاق افتاده و از طریق نورگیر به اتاق مجاور سرایت کرده است.

ملکی در ادامه گفت: تلاش‌ها برای مهار آتش آغاز شد و همکارانم توانستند همزمان با عملیات اطفای حریق به داخل دسترسی پیدا کرده و افرادی را که در آنجا حضور داشتند خارج کنند و درنهایت آتش‌سوزی به‌طور کامل خاموش شد.

در همین حال یحیی صالح طبری، رئیس مرکز اورژانس تهران درباره تلفات این حادثه گفت: در این حادثه زنی ۴۰ساله که مادر خانواده بود جان خود را از دست داد و دختری ۳ساله که شرایط وخیمی داشت نیز به بیمارستان منتقل شد.

او ادامه داد: در این حادثه همچنین ۲پسر ۱۴و ۱۹ساله دچار سوختگی شده بودند که توسط تکنسین‌های اورژانس به مرکز درمانی انتقال یافتند. براساس این گزارش، بررسی‌ها برای مشخص شدن علت وقوع این حادثه از سوی کارشناسان آتش‌نشانی ادامه دارد.

کدخبر: 69530 تاریخ انتشار