صحبتهای بابک مرادی در تلویزیون نشان می داد که در استقلال مشکلات حاشیه زیادی وجود دارد که هنوز سر باز نکرده است.

 به گزارش منیبان، خیلی ها می گویند بابک مرادی تحریک شده بود و به همین خاطر حرف های نسبتاً تندی در مصاحبه تلویزیونی خود زد. البته برخی دیگر می‌گویند مرادی خیلی چیزها را هم نگفت تا مورد شماتت هواداران استقلال قرار نگیرد. در واقع او مسائل زیادی را از داخل استقلال می داند و شاید مصاحبه‌اش می توانست مثل حرف های سیاوش یزدانی حسابی جنجالی شود.

 با توجه به اتفاقات این چند روز باید گفت به نظر می‌رسد رابطه کادر فنی استقلال با بعضی از بازیکنان این تیم فقط در ظاهر خوب است و در واقع مشکلات زیادی بین طرفین وجود دارد. البته بابک مرادی دیگر بازیکن استقلال نیست و بازیکن هوادار محسوب می شود که بابت همین مصاحبه تلویزیونی هم ۱۵ درصد از مبلغ قراردادش را جریمه شد اما به هر یکسری اتفاقات در استقلال رخ می دهد که عجیب و غریب است.

 استقلالی ها باید فکر این مسئله را می‌کردند که نتوانند مشکل یزدانی و مرادمند را درست کنند و حتماً باید از قبل این دو بازیکن را به صورت قرضی به تیم های نظامی می‌دادند تا هم سرنوشت فوتبالی آنها تغییر نکند و هم بتوانند تیم خودشان را در نیم فصل لیگ برتر تقویت کنند اما مدیران و مربیان استقلال نه تنها این کار را نکردند بلکه 8 بازیکن را هم در تعطیلات نیم فصل را از دست دادند.

کدخبر: 69665 تاریخ انتشار