رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ از برخورد شدید سواری کوییک با گاردریل‌های بزرگراه امام علی (ع) - دماوند، به علت سرعت زیاد و نجات معجزه آسای راننده آن پس از این تصادف خبر داد.

به گزارش منیبان؛ سرهنگ علی اصغر شریفی، رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ گفت: در ساعت ۰۷:۴۳ صبح دیروز، در مسیر جنوب به شمال بزرگراه امام علی (ع) – دماوند، یک دستگاه سواری کوییک که در این مسیر در حال تردد بوده است، به علت سرعت زیاد ناگهان از مسیر خارج شده و به شدت با با گاردریل‌های بزرگراه برخورد می‌کند و بعد از آسیب به چندین گاردریل و خود سواری در نهایت متوقف می‌شود.

سرهنگ شریفی افزود: با حضور کارشناسان پلیس بزرگراه‌های پلیس راهور فاتب در موقعیت حادثه، علل حادثه مورد بررسی قرار گرفت و مشخص شد ناتوانی راننده در کنترل وسیله نقلیه ناشی از سرعت زیاد از سوی راننده کوییک باعث این حادثه بوده است که تیم اورژانس پس از بیرون آوردن راننده به مداوای وی در محل حادثه پرداختند که خوشبختانه حال وی خوب بود.

رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ از رانندگان خودرو‌ها خواست حین حرکت از سرعت و سبقت جدا خودداری نمایند تا شاهد بروز اینگونه حوادث در سطح شهر تهران نباشیم.

کدخبر: 70003 تاریخ انتشار