استقلال تمام تلاشش را کرد تا مانع سرباز شدن سیاوش یزدانی و محمدحسین مرادمند شود اما نهایتا این دو بازیکن سرباز شدند تا فوتبالشان را در ملوان ادامه دهند.

به گزارش منیبان؛ سرباز شدن دو مدافع استقلال، انگیزه ویژه‌ای به فرهاد مجیدی و تیمش برای رسیدن به هدف اصلی‌شان یعنی قهرمانی لیگ بیست و یکم داده است.

طبیعتا از دست دادن دو مدافع اصلی – آن هم در شرایطی که استقلال در خط دفاعی با کمبود بازیکن مواجه است – می‌تواند این تیم را تحت تاثیر قرار دهد(همین الان هم برخی اعتقاد دارند که خط دفاعی استقلال قدرت گذشته را ندارد) منتهی به نظر می‌رسد این مساله تبدیل به انگیزه‌ای جدید برای مجیدی و شاگردانش شده است. مجیدی قبل از بازی به این مساله اشاره کرده و گفته بود:" خاطر آنها هم که شده جام را کسب می کنیم و من برای مسیری که انتخاب کردم دلایل زیادی داشتم  و الان یک دلیل به دلایلم اضافه شده است که یزدانی و مرادمند هستند."

بازی دیروز استقلال مقابل گل گهر هم نشان داد که بازیکنان این تیم به خصوص مدافعان تیم فرهاد مجیدی چقدر انگیزه دارند که اجازه ندهند جای خالی این نفرات احساس شود و برای مثال، محمد دانشگر علیرغم مصدومیت، تا پایان نیمه اول در زمین ماند و البته بازیکنان در خطوط مختلف، عقب می آمدند و به کارهای دفاعی کمک می کردند. 

این موضوع البته فقط مربوط به استقلال نیست و آن سالی که پرسپولیس با جریمه کسر 6 امتیازش مواجه شده بود (فصل 86-87)، بازیکنان برای رسیدن به قهرمانی هم قسم شدند و پرسپولیس با افشین قطبی قهرمانی در لیگ را جشن گرفت. شاگردان برانکو ایوانکوویچ با پنجره بسته توانستند به فینال لیگ قهرمانان آسیا برسند.

کدخبر: 70623 تاریخ انتشار