به نظر می رسد باشگاه پرسپولیس دیگر تمایلی به ادامه همکاری با کاپیتان خود ندارد.

به گزارش منیبان؛ بدون اغراق سیدجلال حسینی یکی از بهترین بازیکنان تاریخ فوتبال ایران است. بازیکنی که در طول دوران فوتبالش در سه تیم سایپا، سپاهان و پرسپولیس در مجموع 9 قهرمانی لیگ برتر کسب کرده و به رکوردی رسیده که بعید است حالا حالاها کسی به آن دست پیدا کند.

کاپیتان قرمزها که امروز پرافتخارترین بازیکن لیگ برتر محسوب می شود، فوتبالش را از ملوان آغاز کرده و هرگز تعصب خود به این تیم را پنهان نکرده است. شاید به همین دلیل هم باشد که این شایعه به راه افتاده که او قرار است در تیمی از فوتبال خداحافظی کند که از آن به فوتبال ایران معرفی شد.

قرارداد سیدجلال حسینی در پایان این فصل با قرمزها به اتمام می‌رسد و سرمربی پرسپولیس ادامه حضور او و فعالیت فوتبالی‌اش را به خود حسینی واگذار کرده اما با توجه به صعود احتمالی ملوان به لیگ برتر این احتمال وجود دارد کاپیتان شماره 4 قرمزها تصمیم به جدایی از پرسپولیس و پیوستن به ملوان بگیرد.

سید جلال یک فصل دیگر با پرسپولیس تهران قرارداد دارد و مشخص نیست آیا او فصل بعد پیراهن ملوان را برتن می کند یا این اتفاق دو فصل دیگر رخ داده و بعد از آن سیدجلال از فوتبال خداحافظی می‌کند.

 

کدخبر: 70753 تاریخ انتشار