دو سرمربی لیگ برتری در هفته‌های گذشته این رقابت ها از دست دادن با سرمربیان حریف طفره رفته‌اند که باعث چالش بزرگی در فوتبال ایران شده است.

به گزارش منیبان؛ در همین ارتباط شایعه ای شنیده شد مبنی بر اینکه یک جادوگر معروف به این دو سرمربی لیگ برتری توصیه کرده است از دست دادن با سرمربیان حریف اجتناب کنند تا طلسم آنها شکسته نشود!

رقم خوردن برخی نتایج و موفقیت تیم‌هایی که انتظاری از آنها نمی‌رود سالهاست که شائبه استفاده تعدادی از مربیان و ورزشکاران از جادوگر را در جامعه ایجاد کرده است.

سحرو جادو و استفاده از جادوگر از بحث هایی است که چند سالی می شود در فوتبال ایران وارد شده است. کم نبوده و نیستند افرادی که ادعای داشتن قدرت های ماورای طبیعی دارند و با این ادعا وارد عرصه فوتبال شده و مبالغ هنگفتی را به جیب زده‌اند.

در برخی مقاطع رسانه های مختلف ادعای حضور جادوگر یا جادوگرانی را که به استخدام مربیان فوتبال در آمده‌اند مطرح کرده‌اند اما هیچ گاه این بحث ها به سرانجام نرسیده و تنها در حد یک خبر یا گزارش مانده و کسی مدرک مستندی برای اثبات این موضوع ارائه نکرده است.

درفصل جاری اما شایعاتی قوی در خصوص استفاده دو سرمربی لیگ برتری و سه سرمربی لیگ دسته اولی از جادوگر شنیده شده است.

شنیده ها حکایت ازآن دارد که سرمربیان سه تیم شهرستانی دسته اولی هنگام بازی های خانگی خود اقدامات عجیب و غریبی رقم می زنند. از ریختن مایعات مشکوک داخل زمین و روی خط دروازه که فیلم و تصویر آن نیز منتشر شد بگیرید تا گره زدن تور دروازه خودی و ...

اما حکایت دو سرمربی مطرح لیگ برتری جالب تر است؛ آقای جادوگر تحت استخدام این دو مربی به آنها توصیه کرده است تحت هیچ شرایطی با سرمربیان حریف دست ندهند!

این دو سرمربی شناخته شده نیز قبل از شروع مسابقات به بهانه کُرونا و ... از دست دادن با سرمربیان حریف طفره می روند که همین مسئله حواشی نیز به دنبال داشته است.

منبع:خبرورزشی

کدخبر: 71717 تاریخ انتشار