چهاردهمین گل مهدی طارمی در رقابتهای این فصل لیگ پرتغال، سوژه بحث طرفداران و مخالفان مهاجم ایرانی پورتو در فضای مجازی شده است.

به گزارش منیبان، هیچ کسی نمی‌تواند توانایی ویژه مهدی طارمی در گرفتن پنالتی را انکار کند منتهی پنالتی‌ای که طارمی در بازی دیشب پورتو و توندلا گرفت، یکی از خاص‌ترین پنالتی‌هایی بود که این مهاجم باهوش تا امروز توانسته از مدافعان حریف بگیرد و همین خاص بودن باعث کلی بحث در توئیتر شده است.

جدا از آنکه ادعای برخی کارشناسان تلویزیونی پرتغال درباره پنالتی نبودن این صحنه، خون هواداران پورتو را به جوش آورده، توئیت منتشر شده در صفحه Zach Lowy هم واکنش طرفداران پورتو و طارمی را به دنبال داشته است.

این فرد با اشاره به پنالتی دیشب طارمی نوشته که پورتو صاحب پنالتی‌هایی می‌شود که برخی از آنها عادلانه نبوده است. طرفداران پورتو هم به صفحه او هجوم برده‌اند و با انتشار صحنه آهسته اتفاقی که منجر به پنالتی شد، به Zach Lowy گفته‌اند که بهتر است صحنه را با دقت ببیند تا متوجه شود که مدافع توندلا به جای دفع توپ، پای طارمی را شوت کرده است!

این وسط البته برخی حق را به Zach Lowy داده و گفته‌اند که پورتو از حمایت ویژه داوران برخوردار است که این نظر هم واکنش هواداران این تیم را به دنبال داشته و آنها نوشته‌اند چطور تیمی که تا اینجای فصل فقط صاحب 3 پنالتی شده، می‌تواند تیم محبوب داوران باشد.

 

کدخبر: 71865 تاریخ انتشار