یکی از تردید‌های سرمربی قرمزها برای دربی 98 انتخاب زوج هافبک دفاعی این تیم است.

به گزارش منیبان، بعد از نمایش خوب هفته گذشته رضا اسدی روبه‌روی نفت مسجدسلیمان، انتظار می‌رود این هافبک دفاعی شماره 8 که در بازی رفت مقابل استقلال فرصت حضور در میدان را پیدا نکرد، در این بازی یا در ترکیب اصلی تیمش باشد یا یحیی گل‌محمدی او را به عنوان بازیکن تعویضی به میدان بفرستد.

اسدی برای رسیدن به ترکیب اصلی دو رقیب سرسخت (میلاد سرلک و کمال کامیابی‌نیا) را دارد. سرلک بعد از غیبت مقابل صنعت نفت به دلیل مصدومیت، برابر نفت مسجدسلیمان از ابتدا در ترکیب اصلی حاضر بود. کامیابی نیا نیز در اوج آمادگی قرار دارد و یکی از بازیکنانی است که دربی‌های زیادی را از زمان حضور در پرسپولیس تجربه کرده است.

رضا اسدی اما با نمایشی که هفته گذشته مقابل نفت مسجد سلیمان داشت، معادلات را کاملا برهم زده و این احتمال وجود دارد از بین کمال و رضا اسدی یکی از آنها در ترکیب اصلی قرار گیرد و دیگری به عنوان بازیکن تعویضی وارد زمین شود.

اسدی به مانند کمال که در نقاط کور خط دفاعی حریف قرار می‌گیرد، روی کارهای ایستگاهی می‌تواند از قد و قامتش به شکل خوبی بهره ببرد و روی ضربات سر دروازه حریف را تهدید کند و باید دید یحیی گل‌ محمدی در دربی به او فرصت خواهد داد یا نه.

کدخبر: 72125 تاریخ انتشار