کاروان های شادی عید نیمه شعبان و استقبال از نوروز 1401 با حرکت در محلات و معابر پرتردد، به شهروندان منطقه گل اهدا کردند.

به گزارش منیبان؛ مهدی هدایت شهردار منطقه ضمن تبریک به مناسبت فرارسیدن عید نیمه شعبان گفت: به همین مناسبت و نیز با توجه به قرار داشتن در آستانه نوروز 1401، ضمن برپایی جشن های مناسبتی در مساجد و هیئات مذهبی با رعایت پروتکل های بهداشتی، کاروان های شادی نیز در قالب حرکت سه چرخه های مزین شده به گل در معابر پرتردد به گردش در آمده اند.

او افزود: این کاروان ها با هدف ایجاد فضایی شاد و مفرح برای شهروندان منطقه در آستانه ورود به سال جدید به مدت دو روز 26 و  27 اسفند با گردش در محلات منطقه به همراه تن پوش های عروسکی و پخش سرود و موسیقی، ضمن اهدای گل به شهرندان، پیام فرارسیدن عید نوروز را به گوش آن ها می رسانند.

شهردار منطقه در ادامه به برپایی جشن صبح امید (بوی عطر مهدی) همراه با مولودی خوانی در مجموعه شهربانوی بوستان بزرگ ولایت و سراهای محلات اشاره کرد و ادامه داد: نورافشانی بوستان ها، برپایی ایستگاه های صلواتی و برگزاری وبینار های آموزشی «مهدویت و خانواده»، «مهدویت و جوان» همراه با تجلیل از فعالان مهدویت از دیگر برنامه های اجرایی به مناسبت نیمه شعبان هستند.

هدایت در بخش دیگری از برپایی مراسم سال تحویل با عنوان "نوروز مهدوی" خبر داد و گفت: این مراسم با حضور جمع کثیری از نوجوانان و جوانان دهه هشتادی به همراه خانواده ها و شهروندان منطقه و با توسل به حضرت قائم (عج) هنگام لحظه تحویل سال در کنار مزار شهدای گمنام بوستان 22بهمن برگزار خواهد شد.

کدخبر: 72679 تاریخ انتشار