مدیرعامل سابق استقلال گفت: افراد مسئله دار در پشت پرده شبکه مجازی، استقلال را به حاشیه می‌برند.

به گزارش منیبان؛ احمد مددی گفت: فضای مجازی در فوتبال ایران و به ویژه دو تیم استقلال و پرسپولیس به حال خود رها شده و مملو از دروغ پردازی و فحاشی است. فضای مجازی به زعم من یک فضای هدایت شده از سوی افرادی است که به هر قیمتی حاضرند حیثیت انسان ها را زیر سوال ببرند و لجن پراکنی کنند تا افرادی خاص به مطامع خود برسند

مددی بیان کرد: زمان ما حدود 5 الی 6 مرتبه پنجره نقل و انتقالاتی باشگاه به خاطر بدهی به بازیکنان خارجی بسته شد و ما برای اینکه هواداران نگران نشوند، اعلام نکردیم.احترام به همه هواداران عزیز، به دلیل اتمسفر بسیار آلوده و فضای فحاش مجازی به حال خود رها شده، دیگر تمایلی به همکاری با استقلال ندارم و حالا دیگر من هم یک طرفدار هستم.  

او ادامه داد: گزارشی از طرف مراجع ذیربط به دست من رسیده است. اتفاقات ناگواری در دبی افتاد که به وقتش به امید خدا صحبت خواهم کرد.فضای مجازی در فوتبال ایران و به ویژه دو تیم استقلال و پرسپولیس به حال خود رها شده و مملو از دروغ پردازی و فحاشی است. فضای مجازی به زعم من یک فضای هدایت شده از سوی افرادی است که به هر قیمتی حاضرند حیثیت انسان ها را زیر سوال ببرند و لجن پراکنی کنند تا افرادی خاص به مطامع خود برسند‌.

کدخبر: 73389 تاریخ انتشار