تیم ملی در شرایطی از میزبانش شکست خورد که اسکوچیچ چند بازیکن مهمش را در این دیدار در اختیار نداشت.

به گزارش منیبان، مهدی طارمی که در بازگشت به تیم ملی گل صعود به جام جهانی را زده بود، به خاطر کرونا نتوانست به سئول برود و در غیاب او، خط حمله تیم ملی آن زهر همیشگی را نداشت به خصوص آنکه خبری از علیرضا جهانبخش هم در کناره‌ها نبود و وحید امیری و علی قلی‌زاده به عنوان بازیکنان کناری، در رساندن توپ به سردار آزمون، موفق عمل نکردند و روز خوبی نداشتند. 

در میانه میدان و در غیاب سامان قدوس، تیم ملی فاقد بازیکن خلاق و طراحی بود که بتواند با پاسهایش، خط دفاع حریف را آزار دهد. سعید عزت‌اللهی و صادق محرمی هم که به دلیل محرومیت دیدار امروز را از دست داده بودند. البته که این دو نفر در یک حرکت عجیب به کره رفته بودند تا تعطیلات نوروزی در ایران نمانند و برای بازی با لبنان در مشهد، همچنان در اردوی تیم ملی باشد.

 اسکوچیچ به همه دلایلی که در بالا ذکر شد مجبور شد چند تغییر اجباری در ترکیب تیمش ایجاد کند که اثرات این تغییرات در نهایت به ضرر تیم ملی تمام شد.

البته که طرفداران تیم ملی ایران انتظار نمایش به مراتب بهتری را در سئول داشتند و به نظر می رسد اولین باخت دراگان اسکوچیچ، می‌تواند زمینه‌ساز انتقادهای نسبتا زیادی از مربی کروات شود.

کدخبر: 73717 تاریخ انتشار