شهردار منطقه ۱۹ از ساماندهی کارگاه های عمرانی این منطقه در راستای کاهش آلودگی زیست محیطی و بصری و جلب رضایت شهروندان در سال جدید خبر داد.

به گزارش منیبان؛ مهدی هدایت با بیان اینکه در حال حاضر ۲۵ پیمانکار در این منطقه فعال هستند گفت: طی بازدید های میدانی انجام شده از کارگاه های عمرانی مستقر در نواحی پنجگانه، ساماندهی و جمع آوری تجهیزات کارگاهی پراکنده به منظور ایجاد نمای بصری بهتر و کاهش آلودگی زیست محیطی در اولویت های اجرایی سال جدید قرار گرفته است.

او با اشاره به اینکه شرکت های پیمانکاری در زمینی به مساحت حدود 7 هزار مترمربع در سایت آزادگان مقابل شهرداری ناحیه 3 این منطقه در کانکس ها مستقر هستند اظهار کرد:  کارگاه های عمرانی نیز در سال ۱۴۰۱ به این سایت منتقل و در همانجا ساماندهی می شوند. به همین منظور نیز رفع تمام  مشکلات زیرساختی این سایت از جمله اتصال برق آن با جدیت پیگیری خواهد شد.

او  مخاطره‌آمیز بودن پروژه‌های در حال ساخت در زمینه محیط کارگاهی را از دیگر ضرورت های ساماندهی کارگاه های عمرانی عنوان کرد و گفت: با جمع آوری این کارگاه ها مشکل اشغال معابر و نازیبایی بصری آن ها بویژه در معابر اصلی نیز مرتفع خواهد شد.

 شهردار منطقه یادآورشد: شرکت های پیمانکار در حوزه های فعالیت زیرسازی، روسازی،آسفالت، راه سازی، عملیات  کف پوش بتن، جدول کاری، شهرسازی، تاسیسات برق و... در این منطقه مستقر هستند.

کدخبر: 74286 تاریخ انتشار