سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان گچساران:

سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان گچساران از کشف بیش از ۱۰ تن لوله‌های سرقت شده از شرکت نفت و گاز در یک انبار ضایعاتی و دستگیری ۳ نفر در این شهرستان خبر داد.

به گزارش منیبان؛ سرهنگ ارسلان خادمیان گفت: در پی دریافت خبری مبنی بر دپو و انبار مقدار زیادی لوله سرقت شده از شرکت نفت و گاز در یک انبار ضایعاتی در شهرستان گچساران، موضوع ضمن هماهنگی با مرجع قضائی به صورت ویژه در دستور کار مأموران کلانتری ۱۱ این شهرستان قرار گرفت.

او ابراز کرد: مأموران با انجام اقدامات پلیسی گسترده انبار ضایعاتی را شناسایی و از این انبار بیش از ۱۰ تن لوله‌های سرقتی از شرکت نفت و گاز را که به صورت ماهرانه‌ای در این انبار جاسازی شده بود کشف و ضبط کردند.

خادمیان بیان کرد: در این راستا ۳ نفر متهم دستگیر و تلاش برای شناسایی و دستگیری سایر سارقان و مال خرها در دستور کار مأموران انتظامی شهرستان گچساران قرار دارد.

سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان گچساران تصریح کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی و لوله‌ها از انبار ضایعاتی خارج و به شرکت بهره برداری نفت و گاز تحویل و این انبار ضایعاتی نیز پلمب شد.

کدخبر: 74480 تاریخ انتشار