نقش اصلی ویدئوی که از ماه گذشته با موضوع شکنجه نوزاد به دست مادرش در فضای مجازی منتشر شد توسط پلیس شناسایی شد. این زن که با 42 سیلی محکم نوزادش را ساکت کرد بازداشت شد.

به گزارش منیبان؛ یکی از دردناک ترین موضوعاتی که امروزه در مورد آنها کم نمی شنویم آزار و اذیت و تنبیه بدنی کودکان توسط مادرانشان است ، مادرانی که نامشان بایستی تعریف واقعی پاک ترین و زیباترین عشق زمینی باشد گاهی توسط زنانی بیرحم عاملان شکنجه نوزاد معرفی می شوند.

مادر بی رحمی که 42 ضربه به طرز وحشیانه ای به صورت نوزاد کوچک خود که هنوز یک ماه از به دنیا آمدنش نمی گذرد می زد دستگیر شد.

این فیلم که در ماه گذشته به صورت مخفیانه از این زن سنگدل گرفته شده بود مثل صدها فیلم دیگر در فضای مجازی دست به دست می چرخید تا آنکه ویدئوی آزار وحشیانه مادر و تنبیه بدنی نوزاد چند روز پیش توسط یکی از مسئولان حمایت از کودکان به مرکز پلیس ازبکستان ارسال شد.

هیچ کس این زن را نمی شناخت ولی کاربران فضای مجازی کشور ازبکستان به شدت پیگیر بودند و با پیام هایشان مرتب از پلیس می خواستند تا او راهرچه سریعتر شناسایی کنند.

نیروهای پلیس در آخر موفق شدند تا زنی که در این ویدئو نوزادش را تنبیه می کرد در شهر آلماتی ازبکستان شناسایی و بازداشت کنند.

 این زن که نامش " آیگول کوزابووانا " منتشر شده است علاوه بر شکنجه ی فرزندش به جرم ورود غیرقانونی از مرز ازبکستان مورد محاکمه قرار خواهد گرفت. 

واقعیت ماجرا این چنین بود که دختر هشت ساله یکی از دوستان زن جوان (مادر نوزاد)زمانی که رفتار بی رحمانه مادر را با نوزاد تازه متولد شده اش می بیند به صورت پنهانی از او فیلم برداری کرده و به روشی که از قبل آموخته بود ان را در فضای مجازی منتشر می کند.

در ویدئویی که ما ترجیح دادیم در این مطلب نمایش داده نشود نوزاد روی مبل قرار دارد و در حال گریه تکان های ضعیفی می خورد، مادر هم در کنارش روی مبل نشسته است.

زن با حالتی عصبی سعی دارد گریه های نوزاد را آرام کند و برای همین با دست به شدت به صورت کوچک نوزاد ضربه می زند، سیلی هایی که پشت سر هم و بدون وقفه به صورت کوچک نوزاد توسط مادرش وارد میشود 42 بار تکرار می شود تا جایی که نوزاد از حال رفته و صدای گریه های او متوقف می شود.

 این مادر بیرحم در گفتگو با پلیس اذعان داشته است که هدف او از این رفتار آموختن ادب و ساکت بودن به نوزادش بوده است !!!!!

این زن که برای اموختن به نوزاد چنین رفتار می کرده است اگر تصمیم به یاد دادن نکته ای پیچیده به یک فرد دیگر را داشته باشد چه خواهد کرد؟؟

کدخبر: 74982 تاریخ انتشار