معاون سابق ریاست جمهوری آمریکا با ابراز نگرانی از بازگشت کشورش به برجام، در راستای سیاست های شکست خورده فشار حداکثری مدعی شد که قدرت آمریکا علاج حل مسائل این کشور در داخل و خارج است.

به گزارش منیبان، مایک پنس معاون سابق ریاست جمهوری آمریکا با ابراز نگرانی از بازگشت کشورش به برجام، در راستای سیاست های شکست خورده فشار حداکثری مدعی شد که قدرت آمریکا علاج حل مسائل این کشور در داخل و خارج است.

مایک پنس معاون دونالد ترامپ رئیس جمهوری سابق آمریکا در گفتگو با شبکه فاکس نیوز مدعی شد: تنها با قدرت آمریکا و متحد کردن متحدان غربی  می‌توانیم صلح را به اوکراین بازگردانیم.

این سیاستمدار جمهوری خواه آمریکایی بدون اشاره ای به خروج کشورش از برجام که در دوران ترامپ انجام شد،  ادعا کرد آمریکا درحال همکاری با روسیه برای متقاعد کردن ایران جهت بازگشت به توافق هسته ای است و اینها پیام‌های ضعفی است که مردم آمریکا آن را نمی خواهند.

مایک پنس مدعی شد مردم آمریکا نمی پذیرند که ما در حال مذاکره با ایران برای لغو تحریم‌های این کشور هستیم تا احتمالا بتوانیم نفت بیشتری خریداری کنیم.

وی در ادامه ادعاهای خود افزود که ما همچنین هیاتی به ونزوئلا، برای التماس نفت بیشتر از  مادورو رسال کردیم درحالی که ذخایر عظیم نفت در کشور خود داریم.

کدخبر: 75192 تاریخ انتشار