دروازه‌بان اول پرسپولیس بنا بر تصمیم سرمربی این تیم در دیدار با هوادار غایب خواهد بود.

به گزارش منیبان، پرسپولیس در حالی مقابل تیم امید ایران ۳-۱ شکست خورد که در این بازی احمد گوهری دو گل و حامد لک یک گل دریافت کردند تا به این ترتیب سرخ‌پوشان با ثبت اولین شکست سه گله، سال جدید را شروع کنند.

در حالی که این بازی یک مسابقه دوستانه بود و کمتر کسی انتظار داشت که شکست در آن تبعاتی برای سرخ‌پوشان به دنبال داشته باشد، اما یحیی گل‌محمدی تصمیم گرفت به دلیل نمایش حامد لک، او را با تنبیه انضباطی جریمه کند، در حالیکه لک در ادامه مسابقه با تیم امید چند واکنش خوب داشت.

ماجرا از این قرار است که حامد لک روی یک ضربه ایستگاهی گلی را دریافت کرد که باعث انتقاد یحیی گل‌محمدی شد اما سرمربی پرسپولیس ترجیح داد تا پایان بازی به لک فرصت بدهد و سپس جریمه سنگینی را اعمال کند که در نوع خود عجیب بود.

سپس او به لک اعلام کرد که به طور موقت اجازه حضور در تمرینات گروهی را ندارد و ساعتی قبل از تمرین باید کارش را انجام بدهد تا پس از دیدار با هوادار احتمالا به کار گروهی برگردد. به این ترتیب گلر اول پرسپولیس در تمرینات اخیر سرخپوشان حضور نداشت و در بازی فردا نیز در درون دروازه قرار نخواهد گرفت.

ماجرا از این قرار است که یحیی به حامد لک گفته بود که «روی فوتبال تمرکز نداری» و «تا زمانی که متمرکز نباشی، با تیم نیستی و حق تمرین گروهی را نداری». و به این ترتیب این گلر پرسپولیس فعلا باید بصورت انفرادی در ورزشگاه شهید کاظمی کارش را انجام بدهد تا دوباره به دروازه تیمش برگردد.

پس از بازی با تیم امید و این تنبیه انضباطی، لک در تمرین گروهی پرسپولیس حضور ندارد و دو ساعت پیش از شروع تمرین قرمزها، به صورت انفرادی در ورزشگاه شهید کاظمی حاضر می‌شود و تمرینات را دنبال و سپس ورزشگاه را ترک می‌کند.

لک در دو بازی اخیر پرسپولیس نیز نیمکت نشین بود و این در حالی است که اخیرا قراردادش را با پرسپولیس تمدید کرده بود.

 او این فصل در ۱۸ بازی برای تیم پرسپولیس به میدان رفت و نمایش انتقاد برانگیزی در دو مسابقه داشت. با این حال جانشینان وی بوژیدار رادوشوویچ و احمد گوهری هم رضایت طرفداران را جلب نکرده‌اند.

به این ترتیب لک در بازی فردا مقابل هوادار جزو فهرست پرسپولیس هم نخواهد بود و باید دید که چه زمانی به ترکیب بازمی‌گردد.

کدخبر: 75337 تاریخ انتشار