ماجرای عجیبی بود دل درهای پسر 15 ساله ، پس از جراحی او برادرش را به دنیا آورد. یکی از دوقلوها با موهای بلند و بدنی عجیب که تنها دست و اندام تناسلی داشت از شکم برادرش متولد شد.

به گزارش منیبان؛ پسر نوجوان مالزیایی برای خارج کردن جسمی عجیب از داخل شکمش زیر تیغ جراحی رفت." موهد زل شاهریل " پسر 15 ساله که از زمان تولدش یک جنین را داخل شکمش حمل می کرده برای جراحی و درمان به بیمارستان منتقل شد. این موقعیت را در علم پزشکی " جنین داخل جنین " می نامند ، شرایطی عجیب و بسیار نادر که بخشی از یک جنین ناقص داخل بدن قل دیگرش قرار گرفته و رشد می کند.

بر اساس گزارشات محلی و تصاویر منتشر شده جنین ناقصی که از شکم این پسر خارج شده است موهای بلندی دارد که به یک نیمه بدن متصل است ، بدن جنین پا ، دست و اندام تناسلی دارد.

مادر دوقلوهایی که هرگز در کنار هم زندگی نکردند از این ماجرا شوکه شد و در گفتگو با خبرگزاری محلی گفت :از اینکه یکی از پسرانم متولد نشد نارحت هستم اما از اینکه این توده ی شکمی پسرم جنینی ناقص بوده و هیچ آسیبی به او نرسانده خوشحالم چرا که وضعیت او مشکوک به سرطان تشخیص داده شده بود.

خانم احمد 38 ساله در ادامه صحبت هایش گفت :در حدود 4 ماه پیش بود که دردهای شکم و کمر پسرم شروع شد . در ابتدا دردها مداوم نبودند و برای ساعتی ساکت می شدند اما در هفته ی گذشته شدت دردها بیشتر شد تا جایی که پسرم دیگر تحمل نداشت.بالاخره پسرم برای جراحی به بیمارستان منتقل شد و به طور معجزه آسایی برادر دوقلویش را به دنیا اورد ، برادری که 15 سال دیرتر از برادر دوقلویش متولد شد.

 سازمان سلامت جهانی شرایط جنین در جنین را نوعی تراتوم رشد نایافته می نامند . این مورد بسیار نادر سالها پیش توسط" میل آنلاین " گزارش شد که در آن خبر دختربچه ای 1 ساله برای مورد مشابه تحت عمل جراحی قرار گرفت.

کدخبر: 75504 تاریخ انتشار