در حالی بعد از بازی دوستانه پرسپولیس مقابل تیم ملی امید، یحیی گل‌محمدی دروازه‌بان اول تیمش را از حضور در تمرینات گروهی محروم کرد، این سئوال مطرح شده که اگر یحیی گل‌محمدی از عملکرد حامد لک رضایت ندارد، چرا مجوز تمدید قرارداد او را صادر کرد.

به گزارش منیبان، قرارداد حامد لک در آخرین روز بهمن ماه 1400 به مدت یک فصل تمدید شد. اتفاقی از سوی هواداران پرسپولیس چندان مورد توجه قرار نگرفت و به عبارتی کسی را خوشحال نکرد. حامد لک در شروع دوران حضورش در پرسپولیس فوق‌العاده بود و یکی از ارکان صعود تیمش به فینال لیگ قهرمانان آسیا 2021 به حساب می‌رفت. او فصل قبل موفق شد رکورد 17 کلین شیت در لیگ برتر را که قبل‌تر متعلق به علیرضا بیرانوند در پرسپولیس بود مال خود کند و در این رکورد با دروازه‌بان تیم ملی شریک شود اما از آن به بعد شرایطش خوب نبود.

لک که فصل قبل حاشیه‌های مربوط به خودش را کنار گذاشته و شخصیت متفاوتی پیدا کرده بود از بازی آخر فصل قبل در شهرقدس دوباره وارد حاشیه شد و امسال هم یکی دو بار حاشیه‌ساز شده است. غیر از این موضوع، آنچه بیشتر به چشم هواداران آمده افت فاحش این دروازه‌بان بوده که در برخی بازی‌ها متزلزل نشان داده و شرایط خوبی نداشته به طوری که تعداد کلین‌شیت‌هایش نسبت به فصل قبل اصلاً قابل مقایسه نیست.

روزنامه ایران‌ورزشی امروز در مطلبی مدعی شده بود که قرارداد لک را رضا درویش بدون مشورت با یحیی گل‌محمدی تمدید کرده و سرمربی قرمزها از توافق او با مدیران باشگاه بی اطلاع بود چون قصد داشت در پایان فصل دروازه‌بان دیگری را جایگزین او کند.

خبری که به نظر نمی‌رسد درست باشد و مدیران باشگاه پرسپولیس در گفت و گو با دوستان نزدیکشان به شدت آن را تکذیب می‌کنند و می‌گویند همه قراردادها و هماهنگی‌ها در رابطه با بازیکنان با نظر سرمربی و شخص یحیی گل محمدی انجام می‌شود و امکان ندارد مدیرعامل به تنهایی درباره قرارداد بازیکن تصمیم بگیرد. این شیوه در زمان حضور صدری هم به همین شکل انجام می‌شد و حرف اول و آخر را یحیی درباره تیم می‌زد.

کدخبر: 75542 تاریخ انتشار