با وجود حمایت فدراسیون فوتبال از اسکوچیچ، سرمربی کروات هنوز مطمئن نیست که در جام جهانی روی نیمکت تیم ملی ایران می نشیند.

به گزارش منیبان، خوب به خاطر داریم قبل از جهانی ۲۰۰۶ آلمان برانکو ایوانکوویچ در مصاحبه‌ای که کلی سر و صدا کرد گفت: تا زمانی که هواپیمای حامل اعضای تیم ملی ایران روی باند فرودگاه برلین فرود نیامد، من مطمئن نبودم که سرمربی تیم ملی این کشور در جام جهانی آلمان هستم !حالا هم دراگان اسکوچیچ تقریبا همان شرایط را سپری می‌کند و تضمینی برای ماندن در تیم ملی ندارد.

 با وجود صدرنشینی تیم ملی در مرحله مقدماتی تیم ما نتوانست کره جنوبی را در دو بازی رفت و برگشت شکست بدهد و حالا خیلی ها عقیده دارند اسکوچیچ نمی‌تواند مقابل انگلیس، آمریکا و نماینده پلی‌آف اروپا نتایج خوبی کسب کند. البته فدراسیون فوتبال طی روزهای گذشته از او حمایت کرده اما باید دید این حمایت ها گارانتی لازم را برای سرمربی کروات تیم ملی ایجاد می کند یانه؟

 آنچه مسلم است تردید‌های زیادی در مورد موفقیت این مربی در جام جهانی وجود دارد و کم نیستند کسانی که می گویند تیم ایران باید با یک مربی به مراتب بزرگتر از اسکوچیچ وارد کارزار جام جهانی شود.

کدخبر: 76110 تاریخ انتشار