جام حذفی ایران تا پایان ماه رمضان به پایان می رسد.

به گزارش منیبان؛ امیرحسین روشنک در خصوص برگزاری مسابقات جام حذفی اظهار داشت: با توجه به نتایج فولاد و سپاهان در لیگ قهرمانان و بازگشت آنها، باید لیگ را ادامه دهیم و در صدد هستیم تا ۷ اردیبهشت بازی فینال را برگزار کنیم و بعد از آن هم تا اوایل خرداد ماه فصل فوتبالی ایران را به پایان ببریم.

وی ادامه داد: به نفع همه تیم‌هاست که لیگ و جام حذفی را هر چه زودتر به پایان ببریم. لیگ بعدی ما در نیم فصل به جام جهانی می خورد و باید لیگ بعدی را نیز به موقع شروع کنیم یعنی اوایل مردادماه.

مسئول مسابقات جام حذفی ادامه داد: در مورد نیمه نهایی جام حذفی باید بگویم اگر بتوانیم بازی استقلال و پرسپولیس را در زمان‌های اعلام شده برگزار کنیم این احتمال وجود دارد ۲۸ و ۲۹ فروردین ماه بازی‌های نیمه نهایی را برگزار کنیم تا چهره دو تیم راه یافته به فینال مشخص شود.

روشنک تصریح کرد: برای فینال جام حذفی چند استادیوم مدنظر است اما هنوز انتخابی صورت نگرفته و این موضوع در هیات رئیسه سازمان لیگ تصمیم گیری خواهد شد. البته با توجه به تیم‌هایی که صعود کرده‌اند ورزشگاه آزادی و یادگار امام تبریز شانس بیشتری دارند.

 وی در مورد لغو بازی پرسپولیس گفت: با توجه به شرایط جوی حاکم بر استان تهران و اعلام شاخص.های آلودگی هوا و بر اساس تصمیم ستاد بحران استانداری تهران، بازی این تیم برابر آلومینوم که قرار بود فردا برگزار شود، لغو شد و بازی مطابق آئین‌نامه با ۲۴ ساعت تاخیر روز یکشنبه در همان ساعت در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود. بازی استقلال فعلا در همان ساعت خود است و تا این لحظه در دو شب پیاپی شاهد برگزاری این بازی‌ها هستیم.

روشنک افزود:پیش بینی‌ها حکایت از آن دارد که از فردا بعدازظهر شرایط بهتر می‌شود و می‌توانیم در فضایی مناسب بازی‌ها را برگزار کنیم و اگر شرایط مهیا نباشد بازهم شاهد تغییرات خواهیم بود و ۳۰ درصد از هواداران می‌توانند در استادیوم حضور یابند.

کدخبر: 76353 تاریخ انتشار