قیمت جدید سکه و طلا در بازار اعلام شد.

به گزارش منیبان؛ قیمت سکه و طلا طی چند ماه گذشته نوسان شدیدی را تجربه کرده است. قیمت سکه و طلا با شروع دور جدید مذاکرات برجامی روند کاهشی داشته است. قیمت سکه و طلا در بازار امروز افزایش یافت؛ قیمت سکه بعد از چند روز روند کاهشی دوباره به کانال 12 میلیونی بازگشت. روند غیرقابل‌پیش‌بینی مذاکرات احیای برجام تا حدی موجب افزایش التهاب در بازار سکه و طلا شده است.

 

قیمت جدید سکه و طلا 

سیگنال روند حرکتی طلای جهانی طی یک هفته اخیر به ایران و بازار طلا و سکه هم رسید و قیمت سکه و طلا تحت تاثیر تغییر قیمت اونس با تغییراتی همراه شد.

قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید  بر اساس اعلام اتحادیه طلا، جواهر و سکه تهران، ۱۲ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان است.

بر اساس اعلام اتحادیه طلا و جواهر امروز (۲۰  فروردین ۱۴۰۱) قیمت هر قطعه سکه طرح جدید به ۱۲ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان و سکه طرح قدیم به ۱۲ میلیون و ۷۵۰ هزار تومان رسید. قیمت نیم سکه ۷ میلیون و ۲۵۰ هزار تومان، ربع سکه ۴ میلیون و ۱۵۰ هزار  تومان و سکه یک گرمی ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان است.

قیمت هر اونس طلا در بازار‌های جهانی به ۱.۹۴۷ دلار (یک  هزار و ۹۴۷ دلار) رسید و هر گرم طلای ۱۸ عیار به مبلغ یک میلیون و ۲۹۶ هزار تومان معامله می‌شود. شما می‌توانید نرخ امروز طلا و سکه را در جدول زیر مشاهده کنید:

نام محصول نرخ (تومان)

سکه تمام بهار آزادی طرح جدید  12,900,000

سکه تمام طرح قدیم 12,750,000

نیم سکه بهار آزادی 7,250,000

ربع سکه بهار آزادی 4,150,000

سکه گرمی 2,500,000

اونس جهانی یک هزار و 947 دلار  

طلای ۱۸ عیار 1,296,200

کدخبر: 76497 تاریخ انتشار