استقلال در جام حذفی با فقر شدید گلزنی مواجه است.

به گزارش منیبان؛ استقلال در اولین بازی خود در چارچوب مسابقات جام حذفی در مرحله یک شانزدهم نهایی به دیدار نود ارومیه از لیگ دسته دوم رفت. مسابقه‌ای که این تیم در دقیقه ۵۹ دروازه‌اش را توسط "سجاد طجرلو" بازشده دید اما آرمان رمضانی مهاجم استقلال که به جای امیر ارسلان مطهری (در دقیقه ۶۰) وارد میدان شده بود در اواخر مسابقه (دقیقه۸۸) گل تساوی استقلال را زد تا این تیم همچنان در مسابقات حذفی باقی بماند. مسابقه‌ای که پس از انجام دو وقت اضافه ۱۵ دقیقه ای به ضربات پنالتی رفت و در نهایت استقلال با به ثمر رساندن ۴ پنالتی در مقابل دو پنالتی حریفش، تیم نود ارومیه را حذف کرده و به مرحله یک هشتم نهایی راه یابد.

اما فقر گلزنی آبی پوشان در جام حذفی در بازی دوم بیشتر نمود پیدا کرد و دومین و آخرین گل استقلال در چارچوب مسابقات جام حذفی این فصل را امیر ارسلان مطهری به ثمر رساند. دیداری که در پایان وقت قانونی صفر بر صفر به پایان رسید اما امیر ارسلان مطهری در دقیقه ۹۲ روی پاس جعفر سلمانی تک گل برتری استقلال را زد و این تیم با همان یک گل به مرحله یک چهارم نهایی صعود کرد.

پیشنهاد ویژه

این شرایط برای دیدار با نساجی مازندران که در دو بازی رفت و برگشت لیگ برتری هیچ گلی از تیم صدرنشین لیگ برتر دریافت نکرده وضعیت را برای خط حمله استقلال بدتر هم می کند.

باید دید تعداد گلهای استقلال در جریان رقابت‌های جام حذفی این فصل به عدد سه می رسد و یا باز هم مسابقه با تیم ساکت الهامی به وقتهای تلف شده و ضربات پنالتی می رسد تا تعیین کننده تیم صعود کننده ضربات مرگبار پنالتی باشند.

کدخبر: 76542 تاریخ انتشار