نماینده مردم کرمان در مجلس گفت: با خلع ید بانک پاسارگاد از پروژه مجتمع پتروشیمی کرمان نشان دهید نباید با شعور مردم بازی شود و به بهانه های واهی زمان را از دست بدهیم، اگر عملیات ساخت این پروژه از همان موقع شروع شده بود این مجتمع پتروشیمی افتتاح شده و هزاران نفر مشغول به کار می شدند.

به گزارش منیبان، محمد مهدی زاهدی در جلسه علنی امروز مجلس در تذکری شفاهی گفت: در دولت اول آقای روحانی مجوز احداث مجتمع پتروشیمی کرمان صادر شد. وزیر صمت وقت و سایر مسئولان استانی اجرای این پروژه را پیگیری کردند و تمامی مقدمات و تسهیلات موردنیاز برای شروع کار در اختیار سهامداران این پروژه قرار گرفت.

وی ادامه داد: سهامدار اصلی پروژه بانک پاسارگاد بوده که ۸ سال اجرای این پروژه را معطل گذاشته است لذا از تمامی مسئولان مرتبط به ویژه استاندار کرمان درخواست می کنم نسبت به خلع ید بانک پاسارگاد از این پروژه و واگذاری سهام آن به متقاضیان حقیقی و حقوقی و سرمایه گذاران علاقمند به اجرای پروژه اقدام کنند.

زاهدی در پایان گفت: با خلع ید بانک پاسارگاد از پروژه مجتمع پتروشیمی کرمان نشان دهید نباید با شعور مردم بازی شود و به بهانه های واهی زمان را از دست بدهیم، اگر عملیات ساخت این پروژه از همان موقع شروع شده بود این مجتمع پتروشیمی افتتاح شده و هزاران نفر مشغول به کار می شدند.

 

کدخبر: 77110 تاریخ انتشار