مدافع اسبق پرسپولیس با ادبیات خاصی از تصمیم یحیی گل‌محمدی انتقاد کرده است.

به گزارش منیبان، با شکست مقابل آلومینیوم و کنار رفتن از جام حذفی و با در نظر گرفتن فاصله 6 امتیازی با استقلال در صدر جدول لیگ برتر آن هم وقتی تنها 6 هفته دیگر از این فصل باقی مانده، انتقاد کردن از یحیی گل محمدی راحت‌تر از قبل به نظر می‌رسد. انتقادها از یحیی و کادرش و تصمیماتی که در مورد ترکیب اصلی و تعویض‌هایشان صورت می‌گیرد بعد از دربی اوج گرفت که البته با توجه به حساسیت تاریخی این مسابقه و شرایط جدولی و رقابت با استقلال اصلاً عجیب نبود اما بعد از تساوی مقابل هوادار هم این روند ادامه داشت و حالا بعد از حذف پرسپولیس از جامی دیگر و کمرنگ شدن رویای رسیدن به جام در این فصل، انتقادها از سرمربی پرسپولیس بیشتر از قبل شده است. آخرین منتقد یحیی گل‌محمدی کسی نیست جز بهروز رهبری‌فرد که با یادآوری یک خاطره، هم از یحیی تعریف کرده هم از او انتقاد!

بهروز رهبری فرد به ایران‌ورزشی گفته است:" یحیی بازیکن تمرین نبود و به قول معروف حوصله تمرین نداشت. یکی دو بار من به علی آقا(پروین) گفتم یحیی خوب تمرین نمی‌کند، دو شکم می‌رود و آب پرتقالش را می‌خورد اما من، افشین و علی انصاریان خودمان را می‌کشیم در عوض یحیی فیکس بازی می‌کند. علی آقا گفت بازیکنی که در زمین عصای دست مربی‌اش است و خوب بازی می‌کند چرا استفاده نکنم. این تیم برای مردم است و مهم نتیجه‌ای است که می‌گیریم."

رهبری‌فرد با یادآوری این خاطره، از یحیی به خاطر عدم استفاده از سیدجلال حسینی انتقاد کرده است:" حرفم همین است که چرا در بازی با آلومینیوم هنانوف تعویض نشد؟ در حالی که سیدجلال روی نیمکت بود. دود این لجبازی‌ها به چشم تیم و هوادارانش می‌رود."

 

کدخبر: 78237 تاریخ انتشار