ارزش سهام عدالت در مقایسه با روز گذشته، ۱.۸ درصد افزایش یافت.

به گزارش منیبان؛ سهام عدالت به دلیل حمایت از اقشار کم‌درآمد جامعه و فقرا مورد توجه قرار دارد. سهام عدالت به عنوان یکی از دارایی‌های میلیون‌ها ایرانی، این روزها توجهات زیادی را به خود جلب کرده است. این مسئله باعث شده هر روز افرادی که سهام عدالت دارند، پیگیر وضعیت سود این سهام باشند. هدف از سهام عدالت، گسترش سهم بخش تعاون در اقتصاد ایران است. اخبار سهام عدالت را در عرشه آنلاین بخوانید.

 

ارزش سود سهام عدالت امروز

ارزش سهام عدالت در مقایسه با روز گذشته،  ۱.۸ درصد افزایش یافت.

ارزش سبد ۵۳۲هزار تومانی، یک میلیون تومانی و ۴۹۲هزار تومانی سهام عدالت به ترتیب به ۱۴ میلیون و ۲۴۸هزار تومان، ۲۶ میلیون و ۸۴۰هزار تومان و ۱۳ میلیون و ۲۹۸هزار تومان رسید.

ارزش ۶۰درصد قابل فروش سبد ۵۳۲هزار تومانی سهام عدالت به ۸ میلیون و ۵۴۹هزار تومان رسیده است.

 

فروش سهام عدالت کی آغاز می‌شود؟

مجید عشقی، رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار درباره آغاز مجدد معامله سهام عدالت در بورس گفت: «یک سری ابهامات اساسی بر فرآیند فروش سهام عدالت وارد شده بود که باعث شد فروش به طور کلی متوقف شود. مقرر شده کارگروهی تشکیل شود تا ساختار اجرایی سهام عدالت را بررسی قرار دهیم و اصلاحات را به سرعت انجام دهیم تا بتوانیم شرایط معامله و مالکیت سهام عدالت که دارایی خوبی برای مردم می‌تواند باشد را به بهترین شکل فراهم کنیم.»عشقی همچنین گفت: « ارزش سهام عدالت با توجه به روند بازار تغییر می‌کند ابلاغیه مقام رهبری، در خصوص آزادسازی و تشویق مردم به نگهداری سهام عدالت است و اصلاحات در این راستا خواهد بود که مردم سهام عدالت را نگه دارند. تلاش برای حفظ ارزش سهام عدالت و منافع سهامداران است.»

کدخبر: 78350 تاریخ انتشار