دلار در صرافی ملی با کاهش ۰.۱ درصدی نسبت به ۴ روز پیش، ۲۵,۳۴۸ تومان معامله شد.

به گزارش منیبان؛ قیمت دلار این روزها دچار نوسانات بسیاری شده است.متوسط هفتگی قیمت دلار که در حال افزایش است با این مساله مواجه شده که در آینده نزدیک ممکن است قیمت بالاتری به خود بگیرد.طبیعتا افزایش قیمت دلار تاثیر مستقیم بر بازار  خواهد داشت.مسئولان مربوطه حتما باید مقابل افزایشقیمت دلار بایستند و برای این بحران چاره ای کنند.

 

قیمت دلار در صرافی ملی

روز قبل دلار در صرافی ملی برخلاف رشد قبلی با افت قیمت روبرو بوده است، بطوری که دلار در صرافی ملی که ۴ روز پیش تا ۲۵,۳۷۵ (بیست و پنج هزار و سیصد و هفتاد و پنج ) تومان رسیده بود، امروز - دوشنبه ۰۵ اردیبهشت ۱۴۰۱ مصادف با ۲۵ آوریل ۲۰۲۲ - با کاهش ۰.۱ درصدی به ۲۵,۳۴۸ (بیست و پنج هزار و سیصد و چهل و هشت ) تومان رسید.

 

قیمت دلار در بازار متشکل

روز قبل دلار در بازار متشکل برخلاف رشد قبلی با افت قیمت روبرو بوده است، بطوری که دلار در بازار متشکل که ۴ روز پیش تا ۲۵,۲۱۸ (بیست و پنج هزار و دویست و هجده ) تومان رسیده بود، امروز - دوشنبه ۰۵ اردیبهشت ۱۴۰۱ مصادف با ۲۵ آوریل ۲۰۲۲ - با کاهش ۰.۰۷ درصدی به ۲۵,۱۹۹ (بیست و پنج هزار و یکصد و نود و نه ) تومان رسید.

روز قبل دلار در سامانه سنا برخلاف رشد قبلی با افت قیمت روبرو بوده است، بطوری که دلار در سامانه سنا که ۴ روز پیش تا ۲۵,۳۴۴ (بیست و پنج هزار و سیصد و چهل و چهار ) تومان رسیده بود، امروز - دوشنبه ۰۵ اردیبهشت ۱۴۰۱ مصادف با ۲۵ آوریل ۲۰۲۲ - با کاهش ۰.۰۶ درصدی به ۲۵,۳۲۷ (بیست و پنج هزار و سیصد و بیست و هفت ) تومان رسید.

قیمت دلار کانادا

روز قبل دلار کانادا برخلاف رشد قبلی با افت قیمت روبرو بوده است، بطوری که دلار کانادا که ۴ روز پیش تا ۲۲,۲۶۰ (بیست و دو هزار و دویست و شصت ) تومان رسیده بود، امروز - دوشنبه ۰۵ اردیبهشت ۱۴۰۱ مصادف با ۲۵ آوریل ۲۰۲۲ - با کاهش ۱.۶۱ درصدی به ۲۱,۹۰۶ (بیست و یک هزار و نهصد و شش ) تومان رسید.

کدخبر: 79487 تاریخ انتشار