استوری جدید حامد لک نشان می دهد که باز هم با داود فنایی ارتباط خوبی پیدا کرده است.

به گزارش منیبان، به هرحال این خصلت فوتبال است که یک روز دو بازیکن، بازیکن و مربی، مربی و مدیر و حتی بازیکن و مدیر سایه یکدیگر را با تیر می زنند و تمام تلاش خود را برای کنار گذاشتن و براندازی طرف مقابل به کار می گیرند و بعد هم چنان دست گردن هم انداخته و داداشی می شوند که انگار نه انگار تا همین چند وقت هم چنین اختلافی با هم داشته اند. این ذات فوتبال است. فوتبال یک بازی اردویی است و حضور بازیکنان و مربیان در اردو، برگزاری تمرنیات سخت و همراهی یکدیگر در ساعت های طولاین و شناخت خلق و خوی نفر مخالف باعث می شود تا تنش ها و همین طور قهر و آشتی ها بیشتر از سایر رشته های ورزشی باشد. به هر روی استوی آخر داود فنایی نیز حکایت از آن دارد که او این روزها حسابی با داود فنایی به قول فوتبالی ها "داداشی" شده تا شایعاتی که پیرامون حضور او در ترکیب اصلی پرسپولیس منتشر شده را پررنگ تر کند.

لک تا همین دو هفته قبل از سوی فنایی و گل محمدی حق حضور در تمرین را نداشت بالاخره با وساطتت درویش و دوستان مشترک آشتی کردند و امروز حامد لک با انتشار یک استوری در فضای مجازی نشان داد که همه چیز خوب پیش می رود. آن هم با این متن:

"داشتن هرچیزی که به آن نیاز داری، تعریف ثروتمندی است"

نوشتن این متن با عکس داود فنایی نشان از خیلی مسائل می دهد. حال باید منتظر بود و دید در ادامه راه چه سرنوشتی در انتظار این رفاقت لک و فنایی خواهد بود؟

 

کدخبر: 80695 تاریخ انتشار