استقلال طی چهارفصل اخیر، با چهارمین سرمربی متفاوت خود در اصفهان به مصاف سپاهان می‌رود.

به گزارش فوتبالی، فرهاد مجیدی برای رسیدن به اولین و بزرگ‌ترین افتخار دوران مربیگری خود، نیازمند کسب امتیاز در اصفهان است. سپاهان پس از شکست سنگین برابر الدحیل و حذف از لیگ قهرمانان آسیا، در شرایط خوبی به سر نمی‌برد و همین مسئله بهترین فرصت برای آبی‌پوشان است تا دست پر از نصف جهان بازگردند. نکته جالب در خصوص سرمربیگری مجیدی در دیدار برابر سپاهان این است که در سه سفر قبلی آبی‌پوشان به اصفهان، سه سرمربی متفاوت بر روی نیمکت این تیم نشسته بودند و اکنون فرهاد مجیدی به چهارمین مربی تبدیل می‌شود که در چهار دیدار متوالی و پشت‌سرهم به مصاف این حریف قدرتمند می‌رود. استقلال در لیگ هجدهم به یکی از شیرین‌ترین و به‌یادماندنی‌ترین پیروزی‌های خود برابر سپاهان دست‌یافت. در آن مسابقه آبی‌پوشان با هدایت وینفرد شفر آلمانی به مصاف سپاهان رفتند که این تیم با تک گل دقیقه 98 آیاندا پاتوسی موفق شد از سد میزبان خود گذشته و سه امتیاز شیرین را از آن خود کند.

در سفر بعدی آبی‌پوشان به اصفهان، این بار یک خارجی دیگر هدایت استقلال را برعهده داشت. آبی‌های پایتخت با هدایت آندره‌آ استراماچونی به مصاف سپاهان رفتند و در دیداری جنجالی به‌تساوی 2 – 2 رضایت دادند. در مصافی که زاهدی فر قاضی میدان خطای هند کی‌روش استنلی را پنالتی اعلام نکرد و این اتفاق منجر به اعتراض شدید استراماچونی شد. بالاخره در لیگ بیستم استقلال با مربیگری محمود فکری به مصاف سپاهان رفت که این دیدار برای آبی‌ها خوب و خوش به پایان نرسید. آبی‌پوشان با شکست دو بر صفر در آن بازی، صدر جدول را از دست دادند و هفته پس از آن نیز فکری از هدایت استقلال کنار گذاشته شد و مجیدی جای او را بر روی نیمکت آبی‌ها گرفت.

استقلال در سه دیدار قبلی خود مقابل سپاهان در اصفهان به یک برد، یک تساوی و یک شکست دست‌یافته و امروز فرهاد مجیدی به دنبال کسب امتیاز و برتری مقابل میزبان خود است و باید دید تا چه اندازه به هدف خود خواهد رسید.

کدخبر: 81208 تاریخ انتشار