تنها یک زن جوان میان چندین مرد داوطلب برای عبور از روی پل معلق خوفناک در صف ایستاده بود ، مردها یک به یک نوبت خود را رد کردند تا اینکه نوبت به زن نترس رسید .

به گزارش منیبان؛ زن جوانی بدون ترس و وحشت از روی پل وحشتناکی که مردها جرات عبور از آن را نداشتند عبور کرد تا ثابت کند که شجاعت ارتباطی به جنسیت ندارد.

کلیپ جالب منتشر شده در شبکه های اجتماعی با موضوع عبور از پل ترسناک نشان می دهد که چطور یک زن در این عبور از مردان پیشی می گیرد.

در گوشه ای از کشور چین یک پل معلق بسیار وحشتناک در ارتفاع چند صد فوتی از سطح زمین و روی یک دره خوفناک نصب شده است ، برخی از داوطلبان با نصب شده به ابزار حفظ ایمنی برای تست شجاعت خود عبور از روی این پل را امتحان می کنند اما تقریبا هیچ کس موفق به انجام درست و کامل آن نمی شود به این دلیل که شکل و طراحی این پل به قدری خوفناک است که فرد حتی با نگاه کردن به ان هم دچار ترس می شود.

در این کلیپ نشان داده می شود که چند مرد سعی در عبور از روی این پل دارند ولی هیچ یک موفق نمی شوند.

تا اینکه نوبت به زن جوانی می رسد، در کمال ناباوری زن جوان بدون ترس و کوچکترین تغییر حالتی ر وضعیت حرکت خود از روی پل عبور می کند.

شگفت انگیز ترین بخش این کلیپ سرعت زن جوان است، او در زمان کمتر از تنها 15 ثانیه موفق به عبور از روی این پل می شود در حالیکه مردان نمی توانند چند قدم بیشتر روی این پل حرکت کنند و همانطور که در تصاویر مشاهده می کنید به حالت نشسته و یا چهاردست و پا قصد عبور از روی پل را دارند.

کدخبر: 81273 تاریخ انتشار