استقلال در بازی حساس مقابل نساجی مازندران در حالی شکست خورد و حذف شد که فقط آمانوف پنالتی اش را خراب کرد و البته علیرضا رضایی هم نتوانست هیچ کدام از پنالتی ها را مهار کند.

 به گزارش منیبان، فرهاد مجیدی مجبور است در بازی با شهر خودرو مشهد از وجود علیرضا رضایی در درون دروازه استفاده کند چراکه حسینی محروم است. از طرفی با توجه به اینکه استقلال نیاز مبرم به پیروزی دارد، شاید مجیدی آمانوف را هم که یک هافبک هجومی است در ترکیب اصلی قرار دهد و قید یکی از هافبک های دفاعی تیمش را بزند که در آن صورت باید گفت استقلال با بازیکنانی که مقابل نساجی ناکام بودند، به مصاف شاگردان داوود سیدعباسی خواهد رفت. استقلال در بازی رفت در حالی سه گل به شهرخودرو زد که سیدعباسی تازه در تیم مشهدی مسئولیت قبول کرده بود ولی حالا شرایط شهر خودرو که برای بقا می جنگد به مراتب بهتر از بازیهای دور رفت است. از طرفی استقلال چهار دیدار پیاپی است که در لیگ برتر و جام حذفی برنده نشده و به قول معروف تشنه پیروزی در بازی فردا شب است.

 آبی‌پوشان در چند سال اخیر معمولاً مشکل خاصی مقابل شهرخودرو نداشته اند اما مجیدی به شاگردانش تاکید کرده که این بازی از دیدار با سپاهان هم سخت تر و حساس تر است و تحت هیچ شرایطی نباید نماینده مشهد را دست کم بگیرند.

 

کدخبر: 82022 تاریخ انتشار