سیستم بازی شاگردان مهدی تارتار در بازی امروز احتمالا 1-3-2-4 خواهد بود.

به گزارش منیبان، لیگ بیست و یکم به هفته‌های پایانی خود رسیده و پرسپولیس باید در یکی از مهم‌ترین بازی‌های هفته بیست و ششم، امشب به مصاف ذوب‌آهن اصفهان برود؛ رقابتی حساس و نفس‌گیر که نتیجه آن بر روند قهرمانی تاثیر مستقیمی دارد و کسب 3 متیاز آن برای گل‌محمدی و تیمش حیاتی خواهد بود. ذوب آهنی ها اگرچه تا به اینجای کار جایگاه مطمئنی از لحاظ سقوط نکردن در جدول داشته و در رتبه یازدهم جدول قرار گرفته است اما در صورت پیروزی مقابل پرسپولیس شانس این را دارد که خود را تا رده هفتم جدول بالا بیاید که برای مهدی تارتار جایگاه خوبی است. گفتنی است شاگردان تارتار که در چند هفته اخیر با سیستم 1-3-2-4 به میدان آمده‌اند، در بازی امروز نیز به احتمال زیاد با همین شیوه بازی خواهند کرد.

تارتار یکی از مربیانی است که به فکر ارائه بازی زیبا یا به قول معروف همان فوتبال بازی کردن است و کمتر به ضدفوتبال فکر می کند. به هرحال جمع کردن تمام بازیکنان در یک سوم دفاعی خودی حربه ای است که این روزها در مقابله با پرسپولیس و استقلال به شیوه اصلی برای خیلی از تیم ها تبدیل شده اما مهدی تارتار به گفته خودش همواره به فکر ارائه فوتبالی زیبا و رو به جلو است و از دید خودش شاید به همین دلیل است مقابل پرسپولیس به رغم ارائه بازی های خوب شکست می خورد چرا که تمایلی ندارد ضدفوتبال بازی کند. پرسپولیس هم نشان داده به راحتی می تواند تیم هایی که مقابلش فوتبال بازی کنند را شکست دهد، اتفاقی که در بازی حذفی دو تیم نیز رخ داد.

از این رو باید دید مهدی تارتار در بازی امروز نیز همین روش را دنبال می کند یا تصمیم دیگری گرفته و در زمین خودی تلاش خواهد کرد بازی درگیرانه و دفاعی را به نمایش گذاشته و در ضدحملات به دنبال گلزنی خواهد بود.فراموش نکنیم گاندوهای اصفهانی در فاز دفاعی با بازگشت فرعباسی به درون دروازه، شرایط قابل قبولی پیدا کرده و شیوه بازی درگیرانه این تیم باعث می‌شود به راحتی گل نخورند. در فاز هجومی هم درخشش باقرپسند کنار حضور موثر خدابنده‌لو و سجاد آشوری برگ برنده تارتار به شمار می‌رود و بیشتر حملات ذوب‌آهن از جناح چپ شکل خواهد گرفت.

کدخبر: 82197 تاریخ انتشار