درخواست استقلالی ها؛

این احتمال وجود دارد که با توجه به اعتراض یحیی گل محمدی به پیام حیدری پس از پایان بازی با توجه به حکم دربی 98 سرمربی سرخ ها تا آخر فصل محروم شود.

به گزارش منیبان؛ در حالی که بعد از دربی 98 حکم کمیته انضباطی به گونه ای بود که پیش بینی می شد یحیی گل محمدی کمتر به داوری معترض شود، سرمربی سرخ ها بعد از پایان بازی دیروز مقابل ذوب آهن نیز از سکوها راهی میدان مسابقه شده و اعتراضات تندی را متوجه پیام حیدری کرد. او که تمام دقایق بازی برابر ذوب آهن را روی سکوهای فولادشهر گذراند، بعد از سوت داور مسیر حضور در چمن را در پیش گرفت و در شرایطی که بازیکنان و برخی اعضای فنی تیمش را در حلقه اعتراضی به داور بازی می‌دید، خودش نیز به این جمع اضافه شد و با اعتراض تند نسبت به عملکرد این داور همدانی او را در توقف تیمش در اصفهان سهیم دانست. این درحالی است که بر اساس اعلام کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال، در دیدار دو تیم پرسپولیس و استقلال سرمربی پرسپولیس به دلیل بدرفتاری در قبال مقام رسمی مسابقه به پرداخت مبلغ یک میلیارد ریال جریمه نقدی و ۶ جلسه محرومیت از همراهی تیم در مسابقات لیگ برتر که ۲ جلسه آن به مدت یک سال تعلیقی است، محکوم شد.

برهمین اساس اگر ناظر بازی یا داور دیدار ذوب آهن و پرسپولیس گزارشی علیه یحیی گل محمدی نوشته باشند ۲ جلسه محرومیت تعلیقی سرمربی پرسپولیس فعال خواهد شد تا به این ترتیب او تا پاپان فصل فرصت نشستن روی نیمکت تیمش را نداشته باشد. از این رو باید منتظر بود و دید در گزارش داور یا ناظر بازی پرسپولیس و ذوب آهن چه درج شده است و آیا سرمربی سرخ ها باز هم محروم خواهد شد یا نه. گفتنی است استقلالی ها هم در فضای مجازی خواستار محرومیت سرمربی پرسپولیس هستند.

کدخبر: 82450 تاریخ انتشار