بعد از اتفاقات فصل گذشته بین پرسپولیس و سپاهان، قرار شد بازی های دو تیم در این فصل در زمین بی طرف برگزار شود. البته در حکم کمیته انضباطی چیزی درباره اینکه بازی بدون حضور تماشاگران برگزار شود نیامده بود.

به گزارش منیبان؛ در بازی رفت که در ورزشگاه امام خمینی اراک برگزار شد، طبق صورتجلسه ای که به امضای رضا فتاحی، سرپرست سپاهان و افشین پیروانی، سرپرست پرسپولیس رسید، قرار شد کلیه سکوهای ورزشگاه در اختیار سپاهانی ها قرار بگیرد و آن ها روی سکوها پرچم های خود را نصب کنند ولی در بازی برگشت کلیه سکوها در اختیار پرسپولیسی ها باشد. با این حال سهیل مهدی تاکید کرد چنین موضوعی صحت ندارد و قانون 90 به 10 رعایت می شود و 10 درصد ورزشگاه متعلق به سپاهانی ها است. (سهیل مهدی: در دیدار پرسپولیس - سپاهان هم قانون 90 به 10 رعایت می شود)

حالا یکی از مدیران سپاهان در توضیح این ماجرا گفت: در بازی رفت صورتجلسه ای امضا شد و کلیه سکوها در اختیار ما قرار گرفت و مقرر شد در بازی برگشت هم کلیه سکوها برای تیم پرسپولیس باشد. ولی در آن زمان بحث حضور تماشاگران مطرح نبود و اصلا در این باره صحبتی به میان نیامد که الان بخواهیم 100 درصد سکوها را به پرسپولیسی ها بدهیم.

این مدیر باشگاه سپاهان ادامه داد: در بازی رفت 100 درصد سکوها در اختیار ما بود ولی از 90 درصد آن استفاده کردیم و 10 درصد دیگر را خالی گذاشتیم ولی همانطور که گفتم قرارمان با پرسپولیسی ها درباره تماشاگر نبود و طبق قانون 10 درصد ورزشگاه سیرجان متعلق به ما است.

با وجود این صحبت ها مدیران پرسپولیس می گویند طبق صورتجلسه ای که در بازی رفت امضا شده، کلیه سکوها متعلق به این تیم است.

کدخبر: 82742 تاریخ انتشار