سعید لطفی می‌گوید: متأسفانه کام ما استقلالی‌ها با این رفتارها دوباره تلخ شد اما خواهش من از طرفداران فهیم استقلال این است که تحت تأثیر هیچ شخص یا جوی قرار نگرفته و از سرمربی بعدی هرکس هم که می‌خواهد باشد، حمایت کنند.

به گزارش منیبان؛ سعید لطفی مدافع سابق تیم ملی و استقلال اما با اشاره به این موضوع می‌گوید: من یکی که اصلا شوکه نشدم! استقلال به این کارهای فرهاد مجیدی عادت دارد. او قبلا هم زمان بازی دو مرتبه تیم را رها کرده و در شرایط حساسی تنها گذاشته بود. حالا هم برای سومین بار کاری کرده که به آن عادت دیرینه دارد.حالا بهتر است دوستان برنامه‌ساز تلویزیونی یا رسانه ای یک سئوال ساده را به عنوان نظرسنجی بگذارند و از هواداران استقلال بپرسند که «چه کسی بیشتر از همه با احساسات آنها بازی کرده است؟ البته حتما از قول من بنویسید این یک تصمیم شخصی است و برای فرهاد مجیدی آرزوی موفقیت می‌کنم اما لطفا و خواهشا دیگر اسم هواداران استقلال را نیاورد.

پیشکسوت استقلال افزود: شاید دلیل اصلی این کار سرمربی استقلال این باشد که از تکرار قهرمانی خود در فصل آینده مطمئن نیست و به همین خاطر هم استعفا داده و رفته است اما این هم دلیل خوبی نیست. یک مربی شجاع باید بماند و کارش را ادامه دهد نه اینکه بعد از قهرمانی فرار کند!

لطفی در خصوص این سؤال که سرمربی بعدی استقلال باید خارجی باشد یا ایرانی، خاطرنشان می‌کند: مطمئن باشید هرمربی ایرانی را بیاورند لشگ فحاش مجازی نابودش می‌کند. بهتر است یک مربی خارجی بیاورند که کمتر تحت فشار باشد.

وی خطاب به هواداران استقلال می‌گوید: متأسفانه کام ما استقلالی‌ها با این رفتارها دوباره تلخ شد اما خواهش من از طرفداران فهیم استقلال این است که تحت تأثیر هیچ شخص یا جوی قرار نگرفته و از سرمربی بعدی هرکس هم که می‌خواهد باشد، حمایت کنند. شکی ندارم که با شروع فصل آینده و با اولین مساوی حتی لشگر مجازی بعضی‌ها شروع به فحاشی و اذیت کردن سرمربی جدید خواهد کرد. امیدوارم هواداران فهیم استقلال کاملا باهوش باشند و اجازه ندهند برخی‌ها به این هدف خود برسند و تیم را از موفقیت دور کنند. استقلال ملک شخصی هیچ کس نیست و بزرگ تر از مجیدی‌ها به این باشگاه بزرگ آمده و رفته اند. بنابراین هیچ کس و هیچ چیز مهم تر از اسم استقلال عزیز نیست. باید همه ما فقط و فقط هوادار استقلال باشیم و نه شخص!

لطفی در پایان تأکید می‌کند: می‌دانم لشگر مجازی فحاش بعد از این مصاحبه علیه من هم مطالبی منتشر می‌کنند اما اصلا و ابدا برایم مهم نیست. واقعیت را باید گفت و من هم نه به عنوان یک پیشکسوت بلکه به عنوان هوادار استقلال باید حرف‌هایم را می‌زدم.

کدخبر: 87656 تاریخ انتشار