جواد امام-فعال سیاسی اصلاح طلب

۱۴ خرداد تجلی و تبلور تجدید میثاقی است که اجتماع کثیری از ایرانیان هرساله با حضور خود در حرم امام خمینی به منصه ظهور می رسانند.

اما برخی خواسته یا ناخواسته چند زمانی است که بذر کینه و نفاق را در جوار حرم امامی که راز موفقیت و پیروزی امت را در وحدت و یکپارچگی می دانست، کاشته و در زمانی که بیش از پیش به یکپارچگی و انسجام ملی برای عبور از بحران های سیاسی، اقتصادی و بین المللی نیاز داریم، یک عده نیروهای به اصطلاح خودسر، اما سازمان یافته و هدفمند، پیام اختلاف، تضاد و تقابل در داخل کشور را به دشمنان و مخالفین تمامیت ارضی ایران مخابره می کنند.

اینان آن روح یکپارچه و همدلی مشارکت محور، که زیر پرچم انقلاب و رهبری امام خمینی به امانت سپرده بود را با دمیدن در شیپور نفاق، از هم گسسته و پیوند میان مردم و مسئولین را شکسته اند.

بی شک سید حسن آقای خمینی میراث گرانقدر و پرچم دار اندیشه و تفکر پیر جماران است و هر جا ظلمی بر مردم می رود، هرگاه خطری جمهوریت و مردم سالاری دینی را تهدید می کند یا تصلب و جمود می رود تا بنیان های فکری و اصالت آرمان های انقلاب و امام را تهدید کند، در کنار مردم و همراه با دغدغه مندان نظام، با صراحت و شجاعت به انتقاد پرداخته و بر آرمانهای اصیل انقلاب ایستادگی می کند.

اما گمان می رود تاکید بر سیاست پاسداری، بشارت و انذار از سوی سید حسن آقای خمینی به مذاق کاسبان نفاق و کینه در کشور خوش نیامده و آنها را مجبور ساخته تا از هیچ فرصتی برای لجن پراکنی و حمله به ایشان دریغ  نکنند.

لذا در پاسخ به طراحان و سناریو سازان این اقدامات شنیع باید گفت:

یکی بر سر شاخ و بن می برید

خداوند بستان نظر کرد و دید

بگفتا گر این مرد بد می کند 

نه با من که با نفس خود می کند...

منبع: جماران

کدخبر: 87750 تاریخ انتشار