سه بازیکن پرسپولیس امیدوارند با نظر یحیی گل محمدی طی چند روز آینده در ساختمان باشگاه حاضر شده و قرارداد خود را تمدید کنند.

به گزارش منیبان، سیامک نعمتی بی شک یکی از اولین نفراتی است که باید طی روزهای آینده با حضور در محل باشگاه قراردادش را تمدید کند. نعمتی که در پایان این فصل بازیکن آزاد شده طی همین چند روز اخیر چند پیشنهاد از تیم های صنعتی دریافت کرده و البته پاسخ هیچکدام را نداده است. ضمن این که شخصا در آخرین مصاحبه اش نیز دریافت پیشنهاد خارجی را تایید کرد اما صراحتا بیان داشت اولویت اول او پرسپولیس است. برهمین اساس و با توجه به این که یحیی گل محمدی هم مشکلی از نظر فنی و اخلاقی با نعمتی ندارد، به احتمال زیاد او را برای تمدید قرارداد راهی باشگاه خواهد کرد.

علی شجاعی هافبک - مدافع مازنی پرسپولیس، بازیکن دیگری است که به احتمال زیاد قراردادش تمدید خواهد شد. او اگرچه نامش از لیست بازیکنان زیر 25 سال خارج شده و از ابتدای فصل بعد در لیست بزرگسال قرار خواهد گرفت اما با توجه به روند مثبتی که در پرسپولیس داشت امیدوار به تمدید قرارداد است. شجاعی بارها و بارها در ترکیب اصلی و همین طور به عنوان بازیکن ذخیره در پست غیر تخصصی مدافع چپ راهی میدان شد و به شدت هم تاثیرگذار نشان داد. از این رو شخصا بسیار امیدار به تمدید قرارداد با پرسپولیس است و باید دید نظر یحیی در مورد او چیست.

نفر بعدی مهدی شریفی است که با توجه به موقعیت سنی اش و بازی هایی که این فصل ارائه داده این امیدواری را دارد تا طی روزهای آینده از سوی یحیی گل محمدی برای تمدیدی قرارداد راهی باشگاه شود. اگرچه طی روزهای اخیر شایعاتی پیرامون قرار گرفتن شریفی در لیست مازاد شنیده شد اما بسیار بعید است با توجه به هجمه ای که علیه یحیی در خصوص بهره نگرفتن اش از بازیکنان جوان در پرسپولیس وجود دارد، او بازیکنی چون شریفی را نیز به سرنوشت جوان های دیگر پرسپولیس دچار کرده و باعث جدایی اش از پرسپولیس شود. تمام این مسائل دست به دست هم داده تا محمد شریفی به همراه سیامک نعمتی و علی شجاعی گوش به زنگ یحیی برای حضور در ساختمان باشگاه جهت تمدید قرارداد دو ساله باشند.

کدخبر: 88040 تاریخ انتشار