پیشکسوت استقلال گفت: نه تنها در ایران بلکه در کمتر نقطه‌ای در جهان می‌توان مربیانی را پیدا کرد که سرمربیگری تیم قهرمان بدون شکست را قبول کنند و هدایتش را در دست بگیرند.

به گزارش منیبان؛ محسن بیاتی نیا  بازیکن اسبق استقلال در گفت‌وگویی درباره وضعیت استقلال، بدون سرمربی اظهاراتی را مطرح کرد.

درباره استقلال و بلاتکلیفی نیمکت مربیگری این تیم چه صحبتی دارید؟

معمولاً تیمی‌که با این قدرت و نتایج و رکوردها قهرمان می‌شود شرایط سختی را برای مربی فصل بعدش رقم می‌زند. نه تنها در ایران، بلکه در خیلی از کشورهای دیگر هم قبول هدایت چنین تیمی‌تا حد زیادی ترسناک است. به خاطر همین کمتر کسی برای سرمربیگری تیمی‌با این قدرت پا پیش میگذارد. به این خاطر فکر می‌کنم در این شرایط یک مربی ایرانی هدایت استقلال را قبول نکند.

به نظر شما چه کسی می‌تواند این استقلال را هدایت کند؟

قطعاً یک مربی خوب خارجی! کسی که به خودش اطمینان زیادی داشته باشد و البته به شدت حرفه ای فکر کند. اما یک سوال دیگر هم در رابطه با مربیان داخلی مطرح است.اینکه چرا نباید همان طور که به فرهاد مجیدی اعتماد کردیم به مربیان دیگر داخلی هم اعتماد کنیم؟ کاملا به یاد داریم که فرهاد مجیدی در شروع فصل بیست و یکم لیگ برتر به شدت مورد انتقاد برخی از کارشناسان فوتبالی بود. اینکه خیلی‌ها او را قبول نمی‌کردند و معتقد بودند موفق نمی‌شود اما همان‌ها در پایان فصل به تعریف و تمجید از فرهاد مجیدی پرداختند. بنابراین فکر می‌کنم می‌توان تحت شرایطی خاص به مربی ایرانی هم اعتماد کرد. گرچه باز هم می‌گویم بعید میدانم مربی ایرانی هدایت استقلال را قبول کند از این رو فکر می‌کنم انتخاب مربی خارجی برای استقلال معقول تر باشد.

کدخبر: 89247 تاریخ انتشار