به رغم سپری شدن چهار ماه از به جریان افتادن پرونده خدمت سربازی دو تن از مدافعان تیم استقلال، این موضوع همچنان در صدر اخبار باشگاه استقلال و سوژه‌های مورد توجه طرفداران این تیم به شمار می‌رود.

به گزارش منیبان؛ سیاوش یزدانی و محمدحسین مرادمند که از اواخر بهمن ماه سال گذشته اسامی‌شان از سوی حوزه نظام وظیفه به عنوان مشمولان خدمت سربازی بر سر زبان‌ها افتاد، در نهایت و با رای قاطع حوزه نظام وظیفه برای سپری کردن دوران خدمت مقدس سربازی راهی باشگاه ملوان بندرانزلی شده و سرباز نیروی دریایی ارتش شدند.این دو بازیکن در این حدفاصل به اشکال مختلف تلاش کردند تا با گرفتن کفالت و یا مرخصی تحصیلی بار دیگر به جمع استقلالی‌ها برگردند که در نهایت موفق به این کار نشدند و اگر شرایطی برایشان فراهم شود که بتوانند به استقلال برگردند این موضوع به فصل آینده لیگ برتر موکول می‌شود.

اما در این بین طرفداران تیم استقلال با دقت بیش از پیش نسبت به وضعیت خدمت سربازی برخی بازیکنان شاغل در باشگاه پرسپولیس حساس شده اند.آنها در فصل نقل و انتقالات با ریز شدن در وضعیت خدمت سربازی بازیکنانی که قرار است به این تیم پیوندند به شدت وزارت ورزش و حوزه نظام وظیفه را تحت فشار گذاشته اند تا اگر قرار است قانون سربازی به طور دقیق برای همه رعایت شود برای پرسپولیسی‌ها هم به همان شکل که برای مرادمند و یزدانی اتفاق افتاد عمل کنند.

بیرانوند، امیری، سرلک، فرجی، پورعلی‌گنجی و ... از جمله نفراتی هستند که استقلالی‌ها نسبت به وضعیت خدمت سربازی شان به شدت حساس شده اند.

کدخبر: 89291 تاریخ انتشار