تیم ملی ایران نمایش ضعیفی مقابل الجزایر داشت.

به گزارش منیبان، نمایش تیم ملی جلوی الجزایر نگرانی‌های نسبتا زیادی را در بین بخش زیادی از هواداران تیم ملی ایجاد کرده است. اگرچه مدافعان اسکوچیچ معتقدند که مقصر اصلی، مدیریت است و او نباید سوژه انتقاد شود اما قطعا مدیران نقشی در برخی بازیهای تدارکاتی و انتخاب اردوی قطر و مهمتر از آنها چینش نفرات درون زمین نداشته‌اند و بهتر است اسکوچیچ به این سوال‌ها پاسخ دهد.

رد کردن بازی با اروگوئه و ماندن در قطر

 زمانی که اسکوچیچ قید بازی با اروگوئه در خاک این کشور را زد، این بحث مطرح شد که سفر به اروگوئه، فایده‌ای برای تیم ملی نخواهد داشت چرا که تیم ملی باید زمان زیادی در هواپیما باشد و تا بخواهد خودش را با شرایط اروگوئه وفق دهد، زمان بازی با این تیم فرا رسیده و دلیلی ندارد که فقط برای یک بازی راهی اروگوئه شد و بهتر است تیم ملی در قطر، اردویش را برگزار کند. تا اینجای مساله، مشکل خاصی وجود ندارد اما هنوز کسی متوجه نشده چرا اسکوچیچ کشوری را برای برگزاری اردو در نظر گرفت که در این مقطع از سوال، گرمای وحشتناک بالا چهل و چند درجه دارد و این مساله بیش از هر چیزی به بازیکنان ضربه زد که در این شرایط، مجبور بودند هر روز تمرین کنند. حتی دیشب صحنه‌هایی در برنامه فوتبال برتر پخش شد که سردار آزمون و مهدی طارمی به عینه از شرایط اردو انتقاد می‌کردند.

اصرار به استفاده از بازیکنان در پست غیرتخصصی

حتما خاطرتان هست که اسکوچیچ در مقطعی، از جعفر سلمانی چپ‌پا به عنوان دفاع راست تیمش استفاده می‌کرد. اتفاقی که هیچوقت مشخص نشد دلیلش چه بوده است. حالا اسکوچیچ همین کار را با نورافکن انجام می‌دهد و در حالی که چند مدافع میانی تخصصی در تیمش دارد، سراغ بازیکنی می‌رود که در دفاع کنار، کارایی بهتری خواهد داشت. نتیجه این اتفاق، ناهماهنگی بیش از حد خط دفاع تیم ملی جلوی الجزایر بود.

معمای دفاع چپ

 اسکوچیچ تا امروز بازیکنان مختلفی را در این پست تست کرده است و به نظر می‌رسد نورافکن انتخاب اول او برای این منطقه از زمین باشد اما از بدشانسی سرمربی تیم ملی، هیچکدام از انتخاب‌های او، تا امروز نتوانسته‌اند خیال هواداران تیم ملی را به طور کامل راضی کنند و باید دید نهایتا او چه تصمیمی برای این پست خواهد گرفت.

کدخبر: 89485 تاریخ انتشار