کریستیانو رونالدو یکی از بهترین فوتبالیست‌های تاریخ قرار است اولین مجموعه ان اف تی خود را منتشر کند.

 رونالدو برای انتشار مجموعه NFT خود، با یکی از معتبرترین صرافی‌های ارز دیجیتال همکاری خواهد کرد. صرافی ارز دیجیتال بایننس یکی از معتبرترین صرافی‌های دنیا بوده و قرار است رونالدو را در این کار همراهی کند. این همکاری جنبه‌های مختلفی دارد و می‌تواند برای طرفداران دنیای ارز دیجیتال و همچنین ورزش، هیجان انگیز باشد. پیش از این نیز افراد معروف زیادی در تولید مجموعه ان اف تی‌های مختلف همکاری کرده‌اند، اما کریستیانو رونالدو یکی از مطرح‌ترین چهره‌های جهانی است و می‌تواند تاثیر زیادی در دنیای ارزهای دیجیتال داشته باشد.

رونالد و ساخت اولین مجموعه ان اف تی

کریستیانو رونالدو یکی از بزرگ‌ترین و معروف‌ترین فوتبالیست‌های دنیا بوده و در دنیای فوتبال، رکوردهای زیادی را به نام خود ثبت کرده است. به همین دلیل انتظار می‌رود مجموعه ان اف تی جدید رونالدو نیز سروصدای زیادی بکند. رونالدو اولین بار است که در دنیای ارزهای دیجیتال وارد می‌شود و توانسته در اولین تجربه خود، با معتبرترین صرافی ارز دیجیتال همکاری کند. حاصل این همکاری می‌تواند برای طرفداران رونالدو بسیار جذاب باشد. ان اف تی منتشر شده، یک یادگاری تاریخی از ورزش فوتبال خواهد بود و به طور حتم، ارزش بسیار زیادی خواهد داشت.

رونالدو در مورد ساخت این مجموعه ان اف تی چنین می‌گوید: " هواداران و رابطه من با آنها برایم بسیار مهم است و من به آن اهمیت زیادی می‌دهد. به همین خاطر ایجاد ارتباط با هواداران و ارائه تجربیات مفید و شخصی‌ام به آنها از طریق مجموعه‌های NFT، ایده جذابی است که می‌خواهم بخشی از آن باشم. مطمئنم هوادارانم نیز مانند من از این تجربه و مجموعه‌های NFT لذت خواهند برد."

صحبت‌های رونالدو، خبر از انتشار مجموعه‌ای باارزش و بسیار جذاب را می‌دهد. براساس اخبار منتشر شده در دنیای ارز دیجیتال، قرار است رونالدو در تولید این مجموعه ان اف تی‌ها شرکت داده شود. پس رونالدو در تولید این مجموعه‌ها دخیل بوده و می‌توان اثر این همکاری را در مجموعه ان اف تی‌های منتشر شده مشاهده کرد. مجموعه ان اف تی جدید رونالدو قرار است نه به صورت یک باره، بلکه در طی چند سال آینده منتشر شود. پس این تنها آغاز ماجرا است و شاهد مجموعه ان اف تی‌های جدیدی از این فوتبالیست خواهیم بود.

حواشی همکاری کریستیانو رونالدو و صرافی بایننس

در ماه‌های اخیر که قیمت بیت کوین با کاهش بسیار زیادی روبرو شده، شاهد نگرانی کاربران این حوزه هستیم. بیت کوین یکی از محبوب‌ترین ارزهای دیجیتال است و به همین دلیل تاثیر زیادی روی این دنیا دارد. تاثیر این ارز دیجیتال باعث شده تا ارزش دیگر ارزهای دیجیتال نیز کاهش یابد. حال تعدادی از افراد، همکاری کریستیانو رونالدو و صرافی ارز دیجیتال بایننس را یک کلاه‌برداری می‌نامند.

از طرف دیگر، کریستیانو رونالدو یکی از محبوب‌ترین و پرطرفدارترین چهره‌های شبکه‌های اجتماعی است. کریستیانو رونالدو در شبکه‌های اجتماعی مانند توییتر و اینستاگرام، فالورهای زیادی دارد و خبر همکاری با صرافی بایننس را نیز در پیج‌های شخصی خود منتشر کرده است. تنها در عرض 24 ساعت اول انتشار خبرهای این همکاری، پست‌های کریستیانو رونالدو بیشتر از 48 میلیون بار توسط کاربران مشاهده شد. این مقدار از بازدید، در طی روزهای بعدی، بیشتر نیز شده و عده زیادی از این همکاری مطلع شدند.

عده زیادی نیز اعتقاد دارند این همکاری نشان دهنده برگشت ارزش ارزهای دیجیتال است. صرافی بایننس یکی از معتبرترین صرافی‌های حوزه ارز دیجیتال محسوب می‌شود و این همکاری می‌تواند سیگنالی برای اعتبار این حوزه باشد. به همین دلیل، عده زیادی از کاربران سعی دارند با خرید تتر یا دیگر ارزهای دیجیتال، دارایی خود را در این حوزه افزایش دهند. البته که به دلیل نوسانات زیاد رمزارزها نمی‌توان پیش بینی دقیقی از این حوزه داشت و این مطلب تنها برای معرفی همکاری کریستیانو رونالدو و صرافی بایننس تهیه شده است.

نحوه خرید مجموعه NFT جدید کریستیانو رونالدو

صرافی ارز دیجیتال بایننس، به عنوان مرجع معتبری برای ارز بیت کوین و دیگر ارزها شناخته می‌شود. این پلتفرم قصد دارد تا توکن‌های منتشر شده توسط این همکاری را محدود به سایت خود کند. به همین دلیل، ان اف تی‌های منتشر شده در سال‌های آینده، تنها از طریق صرافی بایننس در دسترس خواهند بود و نمی‌توان از صرافی‌های دیگر استفاده کرد. در نظر داشته باشید که برای استفاده از این مجموعه، باید حساب کاربری خود را با روش‌های مختلف وریفای کنید و سپس به خرید و فروش ارزهای دیجیتال بپردازید.

یکی از راه‌هایی که می‌توانید برای معامله در بازار ارزهای دیجیتال استفاده کنید، خرید ارزهای دیجیتال از طریق صرافی‌های ایرانی و انتقال آن به پلتفرم‌هایی مانند بایننس است. کیف پول من، یکی از معتبرترین صرافی‌های ارز دیجیتال ایرانی بوده و اولین کیف پول ایرانی را با نام کیف پول من منتشر کرده است.

کیف پول من دارای امکانات بسیار زیادی و به عنوان یکی از پیش‌روترین کیف پول‌ها در این حوزه، بیش از 1500 توکن و کوین مختلف را پشتیبانی می‌کند. پشتیبانی از تعداد زیادی ارز دیجیتال، قابلیتی است که حتی در کیف پول‌های خارجی و معتبر نیز کمتر دیده می‌شود. با استفاده از کیف پول من می‌توانید به راحتی در دنیای ارزهای دیجیتال فعالیت کرده و سود زیادی کسب کنید.

کدخبر: 94172 تاریخ انتشار