پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: به نظر من شاید نزدیک به ۶۵ درصد بازیکنانی که در این فصل جذب شده‌اند، عناصر هجومی هستند. ۸۰-۷۰ درصد استخوان بندی تیم حفظ شده‌ است.

به گزارش منیبان، رضا حسن زاده درباره عملکرد استقلال در فصل نقل و انتقالات به رسانه رسمی باشگاه استقلال گفت: به نظر من شاید نزدیک به ۶۵ درصد بازیکنانی که در این فصل جذب شده‌اند، عناصر هجومی هستند. استخوان بندی تیم ۸۰-۷۰ درصد حفظ شده‌ است. ادامه حضور بازیکنانی مثل یامگا، سیلوا، چشمی و جذب نفراتی مثل بابایی، شهباززاده و حامدی فر نشان دهنده این است که باشگاه تا اینجا به طور کلی در نقل و انتقالات موفق کار کرده است.

او ادامه داد: در طول فصل و در زمان تعویض‌ها نباید فاصله بین بازیکنانی که وارد زمین می‌شوند با آن‌هایی که خارج می‌شوند، خیلی زیاد باشد. به هرحال چیزی مثل مصدومیت وجود دارد و باید جایگزین‌های خوبی در تیم حضور داشته باشند.

پیشکسوت باشگاه استقلال در مورد عملکرد فوق العاده استقلال در فصل گذشته گفت: فصل گذشته را نباید با این فصل مقایسه کرد. به مراتب شرایط متفاوت است و همه تیم‌ها میخواهند مقابل استقلال خودشان را نشان دهند. بازیکنان باید خیلی حواسشان باشد و خود را به خوبی برای لیگ مهیا و آماده کنند.

حسن زاده در مورد عملکرد ریکاردو ساپینتو هم گفت:هدف همه ما موفقیت استقلال است و امیدواریم استقلال بهترین نتایج را کسب کند. طبیعتا سرمربی جدید هم تازه به ایران آمده و نیاز به زمان دارد تا تیمش را بشناسد.  رزومه ساپینتو مشخص است و مربی خوبی در خارج از ایران بوده است. الان او در داخل ایران است و به نظرم چون ایران با خارج از ایران همه چیزش متفاوت است، باید همه ما به او فرصت دهیم تا تفکراتش را به تیم منتقل کند.

این در حالی است که رضا حسن زاده پیش از این بارها و بارها از مدیریت استقلال بابت عملکردشان در نقل و انتقالات انتقاد کرده بود ولی در گفتگو با رسانه رسمی چرخش 180 درجه ای داشت!

کدخبر: 96512 تاریخ انتشار