بازی فورتنایت یکی از پرطرفدارترین بازی های سبک بتل رویال است که می توان دنیای وسیعی را مقابل شما قرار می دهد. بازی فورتنایت مثل هر بازی آنلاین دیگری یک پول رایج دارد که با استفاده از آن قادر خواهید بود از امکانات بیشتر و لذت بخش تری در بازی استفاده کنید؛ ویباکس واحد پول بازی فورتنایت می باشد که خرید آن از آسان جم به راحت ترین روش صورت می گیرد. برای آشنایی با روش های خرید ویباکس فورتنایت لطفاً تا انتها با ما همراه شوید.

معرفی ویباکس فورتنایت

مجموعه ای از امکانات و تجهیزات در بازی فورتنایت وجود دارد که بازیکنان در طول بازی باید آنها را برای کاراکتر خود خریداری کنند. خرید تمام تجهیزات و امکانات بازی فورتنایت، با ویباکس انجام می شود. خرید ویباکس فورتنایت قابلیت های زیادی را به بازی شما اضافه می کند و به طور کلی مزایای زیادی دارد. همچنین میتوانید به آموزش خرید ویباکس فورتنایت در سایت های معتبری همچون آسان جم مراجعه نمایید.

ویباکس به افزایش تجهیزات و سلاح های شما کمک بسزایی می کند و افرادی که از این ارز استفاده بیشتری دارند، قطعاً از شما حرفه ای تر بازی می کنند؛ چرا که چیزهایی دارند که شما از آنها برخوردار نیستید. شایسته ذکر است که برای استفاده از این امکانات شما حتماً باید از سایت معتبر خرید ویباکس فورتنایت آن را خریداری کنید.

پیشنهاد ویژه

چگونه ویباکس فورتنایت خود را افزایش دهیم؟

همانطور که داشتن ویباکس به لذت ها و پیشرفت شما در بازی فورتنایت کمک می کند، مستلزم تلاش خاصی برای به دست آوردن است. در ادامه به راه های افزایش ویباکس اشاره می کنیم:

·با هر بار لاگین به بازی چند ویباکس دریافت می کنید. البته تعداد این ویباکس ها قابل توجه نیست اما زمانی که لاگین زیادی دارید، این ویباکس ها در دسترس و کافی خواهند بود. توجه داشته باشید که حتماً لازم نیست بازی کنید و تنها با ورود به بازی ویباکس دریافت می کنید.

·در صورتی که تمایلی برای خرید ویباکس فورتنایت ندارید، می توانید بتل پس خریداری کنید و از آن برای بالا بردن ویباکس خود استفاده کنید. این قسمت چالش های زیادی را در اختیار شما قرار می دهد که انجام هر کدام از آنها تعداد بیشتری ویباکس به حساب شما اضافه می کند.

·راحت ترین روش برای ارتقا بازی و حرفه ای شدن در آن، خرید ویباکس فورتنایت ارزان است. شما میتوانید از طریق سایت های معتبر فروش ویباکس مثل آسان جم، هر چقدر که می خواهید ویباکس بخرید. آسان جم تنها در چند دقیقه و با پشتیبانی 24 ساعته ویباکس ها را به حساب شما اضافه می کند. همچنین از بخش راهنمای سایت می توانید برای آموزش خرید ویباکس استفاده کنید و در کمتر از 5 دقیقه با ارزان ترین قیمت ممکن خرید کنید.

چرا باید ویباکس فورتنایت بخریم؟

در این قسمت دلایل اهمیت و کاربردهای ویباکس را بررسی می کنیم.

  • خرید لباس های جدید برای کاراکتر

یکی از اصلی ترین ویژگی های بازی فورتنایت، بهره مندی از لباس ها و اسکین های متنوع است که از مزایای این بازی به حساب می آید. در صورتی که می خواهید کاراکتر خود را با لباس های متنوع راهی میدان جنگ کنید، لازم است برای خرید ویباکس فورتنایت ارزان اقدام کنید.

  • خرید اسلحه و تجهیزات و ارتقاء آنها

یکی از دلایل حرفه ای شدن و اصطلاحاً ضد ضربه بودن برخی بازیکنان، استفاده از تجهیزات و اسلحه های ارتقا یافته و قدرتمند است. در صورتی که مایلید شما نیز از اسلحه های باکیفیت و تجهیزات ارتقا یافته استفاده کنید، باید خرید ویباکس برای فورتنایت را در اولویت قرار دهید؛ چرا که به صورت رایگان دسترسی به اسلحه های خوب زمانبر خواهد بود و تا آن زمان مثل یک مبتدی بازی می کنید.

·شرکت در ماموریت های جذاب

یکی از جذاب ترین مزایای ویباکس فورتنایت شرکت در ماموریت های ویژه و خاصی است که تنها با استفاده از ویباکس در دسترس قرار دارند. این مسابقات جذاب تر و حرفه ای ترند و شرکت در آنها به تجربه شما می افزاید.

 

کدخبر: 97650 تاریخ انتشار