پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: استقلال ضعیف‌ترین عملکرد را در نقل و انتقالات به نمایش گذاشت، چراکه بازیکنان زیادی از این تیم جدا شدند.

به گزارش منیبان، علیرضا نیکبخت با اشاره به عملکرد استقلال در فصل نقل و انتقالات، اظهار داشت: در حالی که تیم‌های دیگر در فصل نقل و انتقالات فعال‌تر از استقلال ظاهر شدند نمی‌توان به این تیم در تعطیلات تابستانی نمره قبولی داد.استقلال ضعیف‌ترین عملکرد را در نقل و انتقالات به نمایش گذاشت. بازیکنان زیادی از این تیم جدا شدند و امیرحسین حسین‌زاده نیز که فصل گذشته از نفرات خوب استقلال بود از این تیم به بلژیک رفت تا شرایط بدتر شود.

پیشکسوت استقلال خاطرنشان کرد: فصل گذشته با تمام مشکلات و حاشیه‌هایی که وجود داشت فرهاد مجیدی توانست استقلال را به مقام قهرمانی برساند. او بهترین نتایج تاریخ را برای استقلال به ارمغان آورد.استقلال در شرایطی که با برخی از بازیکنان فصل گذشته خود تمدید کرد باید نفرات بهتری را جذب کند. منکر توانایی‌هایی فنی بازیکنانی که به خدمت گرفته شده‌اند نیستم اما متاسفانه بار نقل و انتقالات استقلال فعلا روی خط حمله است.

وی تاکید کرد: ساپینتو را نمی‌شناسم و نمی‌توان درباره او قضاوت کرد. باید فصل شروع شود تا بتوانیم به عملکرد فنی وی در تیم بزرگ استقلال نمره بدهیم و ببینیم او نمره قبولی می‌گیرد یا نه. همه هواداران از استقلال توقع موفقیت و قهرمانی دارند و هیچ بهانه‌ای برای تکرار موفقیت و قهرمانی پذیرفته نخواهد بود.

کدخبر: 98343 تاریخ انتشار