اشد مجازات در انتظار عاملان شهادت مأمور نیروی انتظامی

دادستان کرمانشاه گفت: اشد مجازات در انتظار عاملین شهادت مأمور نیروی انتظامی در کرمانشاه خواهد بود و با اراذل و اوباش دستگیر شده برخوردی قاطع، صریح و عبرت‌آموز خواهیم داشت.

اشد مجازات در انتظار عاملان شهادت مأمور نیروی انتظامی

به گزارش منیبان؛ شهرام کرمی، دادستان کرمانشاه در جمع خبرنگاران با اشاره به شهادت یکی از نیروهای انتظامی استان، اظهار کرد: در شامگاه روز شنبه ۸ مرداد مأموران کلانتری ۱۵ شریعتی کرمانشاه با وصول گزارشاتی مبنی بر فروش اسلحه قاچاق و قمار در یکی از قهوه‌خانه‌های سطح شهر به این محل مراجعه می‌کنند.

او ادامه داد: متأسفانه به محض ورود این مأموران به داخل قهوه‌خانه اراذل و اوباش حاضر در آن با مأمورین انتظامی درگیر شده که در پی آن سروان «مهدی دامن‌باغ» به شهادت رسیده و یکی دیگر از مأموران زخمی می‌شود.

دادستان کرمانشاه با اشاره به کشف چند سلاح کلت کمری غیرمجاز و ابزارآلات قمار در این قهوه‌خانه، افزود: سه نفر از اراذل و اوباش در این درگیری دستگیر شدند و مابقی همدستان آن‌ها هم تحت تعقیب قرار دارند.

او در ادامه اعلام کرد: اشد مجازات در انتظار عاملین این حادثه خواهد بود و با اراذل و اوباش دستگیر شده برخوردی قاطع، صریح و عبرت‌آموز خواهیم داشت.

کرمی متذکر شد: همچنین به تمام مراجع انتظامی استان تأکید شده که فعالیت قهوه‌خانه‌ها را بصورت جدی‌تر تحت رصد قرار دهند.


ت ت
کدخبر: 100458 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها