«تمیروف» و ادامه رویاپردازی‌ها در ایران؛ مقصد بعدی مهاجم ازبک کجاست؟

مهاجم ازبکستانی پرسپولیساز هواداران سرخ‌پوشان خداحافظی کرد تا رسماً در مسیر جدایی از جمع شاگردان یحیی گل‌محمدی قرار گیرد.

«تمیروف» و ادامه رویاپردازی‌ها در ایران؛ مقصد بعدی مهاجم ازبک کجاست؟

به گزارش فوتبال منیبان،  شرزود تمیروف مهاجم جوان تیم ملی ازبکستان یکی از خریدهای جنجالی و پرسروصدای پرسپولیس در بازار نقل‌وانتقالات زمستانی فصل گذشته بود. تمیروف در شرایطی به جمع سرخ‌پوشان پایتخت اضافه شد که آن‌ها از فقدان مهاجم تمام‌کننده رنج می‌بردند و انتظارها از تمیروف بالا بود، اما مهاجم ازبک نتوانست پاسخ اعتماد یحیی گل محمدی را بدهد و آمار خوبی را از خود در زمینه گلزنی به جای نگذاشت.

یک گل رسمی برای ثبت در تاریخ!

تمیروف در نیم‌فصل حضورش در جمع سرخ‌پوشان پایتخت تنها یکبار برای پرسپولیس در اصفهان مقابل ذوب‌آهن موفق به گلزنی شد و دیگر پای او را به گلزنی در دیدارهای رسمی باز نشد. بعد از اتمام لیگ بیست‌ویکم، تصور می‌شد که شرزود تمیروف به ایران بازنگردد و در فهرست مازاد گل‌محمدی قرار گیرد، اما عدم جذب مهاجم خارجی باعث شد تا مهاجم ازبک از ابتدای تمرینات پیش‌فصل به جمع شاگردان یحیی گل‌محمدی اضافه شود.

مهاجم ازبکستانی سرخ‌پوشان پایتخت در دیدارهای تدارکاتی پیش‌فصل نمایش خوبی داشت و عصر روز گذشته نیز برابر تیم امید ایران موفق به گلزنی شد، اما با این‌حال بازهم امید یحیی گل‌محمدی به جذب مهاجم خارجی بود و روی تمیروف به عنوان بازیکن ذخیره حساب می‌کرد. آن‌هم در شرایطی که گفته می‌شد مهاجم ازبک چند پیشنهاد از باشگاه‌های ایرانی دریافت کرده و بی‌میل به جدایی از جمع سرخ‌پوشان نیست.

مقصد بعدی تمیروف؛ پیکان یا ذوب‌آهن؟

شرزود تمیروف ساعتی بعد از اتمام دیدار روز گذشته پرسپولیس و تیم امید ایران، در صفحه اینستاگرامی خود از هواداران پرسپولیس خداحافظی کرد. آن‌هم در شرایطی که هنوز وضعیت جذب مهاجم خارجی برای سرخ‌پوشان پایتخت مشخص نیست. تمیروف در فاصله کمتر از دو هفته به شروع فصل جدید لیگ برتر، با توجه به عدم تمایل کادرفنی برای همکاری، به دنبال دریافت رضایت‌نامه‌اش از مدیران باشگاه پرسپولیس است و به نظر می‌رسد در این مسیر کار دشواری ندارد.

باشگاه نساجی مازندران جدی‌ترین خواهان تمیروف در بازار تابستانه بود که آن‌ها بعد از فرسایشی‌شدن فرآیند جذب او به سراغ جذب نیان مهاجم سابق شارلوا رفتند تا پرونده حضور مهاجم ازبک در جمع شاگردان حمید مطهری بسته شود. تمیروف حالا گفته می‌شود از دو باشگاه ذوب‌آهن اصفهان و پیکان تهران پیشنهاد همکاری دریافت کرده و با وجود آن‌که او در گلزنی موفق نبوده، اما گویا سبک بازی فیزیکی و البته درگیرانه او و موفقیت در انجام کارهای پرسینگ باعث شده تا مهدی تارتار و مجتبی حسینی به دنبال جذب او باشند.

مهاجم فصل گذشته پرسپولیس که در یک‌قدمی دریافت رضایت‌نامه خود قرار دارد، بعد از نیم‌فصل ناکام در لیگ ایران امیدوار به حفظ موقعیت خود در جمع بازیکنان لیگ ایران است و علاقه‌مند به آن است که بتواند در لیگ بیست‌وسوم هم برای یکی از تیم‌های لیگ برتر ایران به میدان برود.


ت ت
کدخبر: 100859 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها