پیوستن یک لژیونر به پرسپولیس منتفی شد

پس از انتقال عمر السومه به باشگاه العربی قطر شایعاتی درباره مازاد شدن بازیکن ایرانی این تیم در رسانه‌ها منتشر شده است.

پیوستن یک لژیونر به پرسپولیس منتفی شد

به گزارش منیبان؛ با توجه به اینکه السومه به عنوان مهاجم نوک و برای بالا بردن توان هجومی العربی به این تیم قطری ملحق شده، این تصور در برخی رسانه‌های داخل کشور به وجود آمده که با حضور این بازیکن سوریه‌ای نام مهرداد محمدی در لیست مازاد قرار خواهد گرفت. مهرداد محمدی که سومین سال حضورش در العربی قطر را آغاز کرده، فصل گذشته با آسیب دیدگی شدیدی در ابتدای فصل مواجه شد و نتوانست بیش از پنج بازی در لیگ ستارگان قطر انجام بدهد ولی حالا با رفع مصدومیت دوباره به ترکیب تیمش برگشته و حضوری فعال در تمرینات این تیم دارد.

محمدی که در سال اول حضور در العربی موفق شده بود در لیگ ستارگان با ثبت 10 گل و سه پاس گل عملکرد خوبی به ثبت برساند فصل گذشته و قبل از مصدومیت، یم گل برای این تیم زد محمدی که تحت قرارداد باشگاه العربی است همچنان در لیست این تیم حضور دارد و انتقال عمر السومه به این تیم قطری تنها موجب تغییر پست این بازیکن ایرانی خواهد شد تا او به پست وینگر منتقل شود.

در شرایطی که شایعه شده این بازیکن مورد توجه پرسپولیس قرار دارد و شاید به عنوان مهاجم به این تیم اضافه شود، با توجه به قرارداد سنگینی که که محمدی با العربی دارد این باشگاه در صورت مازاد کردن این بازیکن باید غرامت سنگینی پرداخت کند و به همین دلیل نام او را در لیست مازادش قرار نداده است.


ت ت
کدخبر: 101616 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها