واکنش تند ترامپ به کشف اسناد محرمانه در منزلش

رئیس جمهور سابق آمریکا روز جمعه در بیانیه‌ای سازمان تحقیقات فدرال آمریکا (اف‌بی‌آی) را به جاساز کردن اطلاعات در عمارت لوکس خود در فلوریدا متهم کرد.

واکنش تند ترامپ به کشف اسناد محرمانه در منزلش
پیشنهاد ویژه

به گزارش منیبان، دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا روز جمعه در بیانیه‌ای سازمان تحقیقات فدرال آمریکا (اف‌بی‌آی) را به جاساز کردن اطلاعات در عمارت لوکس خود در فلوریدا متهم کرد.

به نوشته روزنامه «ایندیپندنت»، ترامپ در این بیانیه، گزارش روزنامه «واشنگتن پست» درباره علت هجوم مأموران به این عمارت را تکذیب کرد. واشنگتن پست نوشته بود اف‌بی‌آی به‌دنبال اسناد مرتبط با تسلیحات اتمی در اقامتگاه ترامپ می‌گشته است.

رئیس جمهور سابق آمریکا با اشاره به پیشینه اتهام‌زنی‌ها علیه وی در مورد کمک روسیه به پیروزی او در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۱۶ نوشت: «ماجرای سلاح‌های اتمی یک حقه‌بازی است، درست مثل [ماجرای] روسیه روسیه روسیه که حقه‌بازی بود، دوبار استیضاح [شدنم] حقه‌بازی بود، تحقیقات مولر حقه‌بازی بود و خیلی چیزهای دیگر».

ترامپ با اشاره به اینکه مأموران اف‌بی‌آی حین تفتیش عمارتش در فلوریدا به هیچ کس اجازه ورود را نداده بودند افزود: «[وکلایم] را مجبور کردند بیرون توی گرما بمانند و به آن‌ها حتی اجازه نزدیک شدن هم ندادند و گفتند "ملطقاً خیر!"، آیا کسی اطلاعاتی را جاساز می‌کرد؟»


ت ت
کدخبر: 102674 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها