امضای توافق نزدیک به 100درصد است؟

رئیس سازمان جاسوسی رژیم صهیونیستی توافق برجام را یک فاجعه راهبردی توصیف کرد.

امضای توافق نزدیک به 100درصد است؟

به گزارش منیبان، دیوید بارنیا، رئیس سازمان موساد در اظهاراتی گفت که توافق هسته‌ای قریب الوقوع با ایران در صورتی که امضا شود"فاجعه ای راهبردی" خواهد بود.

وی گفت که این توافق در طولانی مدت باعث می شود که روند دستیابی ایران به سلاح هسته ای تسهیل شود.

در روزهای اخیر و در سایه نزدیک شدن به امضای توافق هسته ای رئیس سازمان جاسوسی رژیم صهیونیستی دیدارهای خود را افزایش داده است و یکی از این دیدارها با یائیر لاپید، نخست وزیر رژیم صهییونیستی بود.

وی تاکید کرد: ایران به توافق هسته‌ای باز خواهد گشت، زیرا هم تهران و هم واشنگتن منافع راهبردی در آن دارند و اکنون فرصت امضای توافق نزدیک به 100درصد است.

رئیس موساد در دیدار با یائیر لاپید با اشاره به اینکه با امضای توافق هسته‌ای و به محض برداشتن تحریم ها ایران به صدها میلیارد دلار دست خواهد یافت، خاطرنشان کرد: امضای توافق باعث می شود که ایران به توانایی های بسیار گسنرده ای دست یابد.

بارنیا گفت که این اموال به حزب الله، جهاد اسلامی، انصارالله یمن، حماس و نیروی قدس سپاه کمک خواهد کرد و این امر چالش های بزرگی را در مقابل آمریکا و اسرائیل ایجاد خواهد کرد.

وی گفت: من نگران این هستم که برخی کشورهای منطقه به ایران به عنوان یک الگو نگاه کنند و این مساله باعث می شود که مقابله با نفوذ ایران دشوار شود.

رئیس موساد همچنین تاکید کرد که توافق موجود بسیار بدتر از توافق 2015 خواهد بود.

منبع: ایسنا


ت ت
کدخبر: 105444 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها