انتقاد دوباره گل محمدی از لوکادیا

سرمربی پرسپولیس گفت: لوکادیا همچنان کار دارد و باید در شرایط بازی و شرایط تمرینی بیاید.

انتقاد دوباره گل محمدی از لوکادیا

به گزارش منیبان، یحیی گل محمدی در نشست خبری پیش از بازی با صنعت نفت حضور یافت و در ابتدای صحبت‌هایش گفت: بازی مهمی را در پیش داریم. هفته چهارم بازی‌هاست و باتوجه به وضعیت جدول، هدفمان قطعا گرفتن سه امتیاز است و به جز این هدف به هدف دیگری فکر نمی‌کنیم. تلاشمان این است که بازی خوبی را انجام بدهیم و انشالله همراه با سه امتیاز باشد. چند بازی که انجام دادند، باتوجه به تغییراتی که در بخش فنی داشتند و با آمدن آقای پرکاس، فکر کنم نظم خوبی گرفتند، از لحاظ فنی تیم باکیفیت و قابل احترام هستند.فکر کنم بازی فردا، بازی خوبی از آب در بیاید چون هم آنها دوست دارند فوتبال بازی کنند و هم ما دوست داریم نمایش خوبی داشته باشیم. انشالله بازی پرهیجانی باشد و بتوانیم از موقعیت‌هایی که به‌دست می‌آوریم؛ استفاده کنیم و سه امتیاز را بگیریم. امیدوارم شانس با ما یار باشد و موقعیت‌ها را تبدیل به گل کنیم. از آن‌طرف هم باید خیلی مراقب باشیم چون تیم حریف در انتقال‌ها خیلی خطرناک است و می‌تواند دردسر ایجاد کند و بازیکنان برای بازی فردا باید تمرکز خوبی داشته باشند و این انگیزه را باید ببرند در قالب مسائل فنی تا بتوانند نتیجه خوب بگیرند.

سرمربی پرسپولیس در خصوص دیدار با آلومینیوم توضیح داد: از لحاظ نتیجه انتظارم بیشتر بود. شروع مسابقات است و فکر کنم با بازی‌هایی که انجام دادیم که دیدارهای سختی هم بودند و هر سه حریف ما جزو تیم‌های خوب لیگ بودند؛ در مجموع نمایش خوبی را ارائه کردیم. خیلی دقایق خودم هم راضی نبودم اما در هر صورت گرفتن سه امتیاز خیلی مهم بود. آنهایی که فوتبال ما را می‌شناسند و شناخت از خود من دارند، می‌دانند که من هیچ‌وقت دوست ندارم وقت‌کشی کنم و از بازیکنانم این را هیچ‌وقت نمی‌خواهم.

او در این خصوص ادامه داد: برای من مسائل فنی مهمتر از این است که به هر شکلی امتیاز بگیریم. تعویض‌های ما بر اساس مصدومیت بازیکنان بود و این صحبت‌هایی که می‌کنند بیشتر جنبه تبلیغاتی و شو دارد. چیزی که برای ما مهم است، دیدار فردا مقابل صنعت نفت است. به هر حال در این سه بازی، بازیکنان زیادی را عوض کردیم و تغییرات زیادی در ارنج و ترکیب ما وجود دارد و بازیکنان نیاز به بازی‌های بیشتری دارند تا هماهنگ‌تر شوند.

یحیی در مورد حضور بانوان گفت:‌ این حق طبیعی آنهاست و نمی‌توانیم این حق را از آنها راحت بگیریم. حضورشان باعث افتخار ماست و مطمئنم با حضور گرمشان، استادیوم هم پرشورتر خواهد شد. این اتفاق باید سال‌های قبل می‌افتاد و شأن و شخصیت بانوان ایرانی بیشتر از این‌هاست و تعداد 500 نفر هم خیلی کم است؛ می‌توانست 50-50 باشد. اگر زنان را آزاد بگذارید شاید از مردان بیشتر بیایند.

وی راجع به نمایش دفاعی درخشان تیمش عنوان کرد: دستور تاکتیکی نیست که کم گل بزنیم اما خیلی مهم است تیمی که می‌خواهد قهرمان شود، آمار دفاعی خوبی داشته باشد و آمار 10 سال اخیر هم این را می‌گوید. این قابلیت خوب در تیم ماست که کم به حریف موقعیت می‌دهیم و حضور مدافعان و دروازه‌بان تاثیر خود را در تیم ما گذاشته. این به نظرم کیفیت خوبی است و باید در تیم ما عادت باشد. گل نخوردن عادت همه تیم‌هاست و هدف اول ما برای پیروزی این است که گل نخوریم.

گل‌محمدی در پاسخ به سوالی پیرامون حضور شیخ دیاباته در تیمش گفت: الان قبل از بازی است و نمی‌خواهم ذهنیتی برای بازیکنانم ایجاد شود. اما کلی می‌گویم؛ مذاکراتی انجام شده که خط حمله را تقویت کنیم. حالا به کجا برسد و به چه کسی ختم شود، فعلا مشخص نیست.

سرمربی پرسپولیس درباره سعید صادقی و فشاری که روی او وجود دارد، اظهار کرد: من در صحبت‌هایم گفتم که ما تغییرات زیادی داشتیم و سعید [صادقی] هم جزو بازیکنانی است که تازه وارد تیم شده و احتیاج به بازی‌های بیشتری دارد. ضمن اینکه در بازی قبلی سعید یکی از خوب‌های ما بود و از نظر فنی و آماری، بازیکن خوب تیم ما بود. فکر کنم آینده خوبی در پرسپولیس دارد و من خودم شخصا از لحاظ فنی و شخصیتی خیلی او را قبول دارم.

گل‌محمدی درباره آمادگی لوکادیا توضیح داد: متاسفانه شروع تمریناتش با ناآمادگی همراه بود و شرایط بدنی‌اش شرایط خوبی نبود. تقریبا در این 10-12 روزی که با ما کار کرده شرایطش بهتر شده اما همچنان کار دارد و باید در شرایط بازی و شرایط تمرینی بیاید. به هر حال یک تغییر در تیم باشگاهی داشته و شاید بخشی از این روند طبیعی باشد تا جا بیفتد. اما خودش هم باید در تمرینات تلاش بیشتری کند و آمادگی خودش را به‌دست بیاورد. فکر کنم زمان خیلی برایش مهم است. هم اینکه شروع خوبی داشته باشد و هم ادامه دهد. خودش هم باید تلاش بیشتری کند و ما هم سعی داریم تمرینات اختصاصی بیشتری با او داشته باشیم تا زودتر آماده شود.

یحیی درباره شرایط فنی پورعلی‌گنجی گفت: از او راضی هستم و مشکلی نیست و فردا هم با نبود فرجی، می‌تواند کارش را شروع کند. در بازی‌های دوستانه جزو نفرات خوب ما بود و می‌تواند شرایط خوبی داشته باشد و به ما کمک کند.


ت ت
کدخبر: 106426 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها