راهنمای خرید دستگاه لیوان کاغذی که ندانید ضرر کردید!!

اگر به دنبال بهترین مارک دستگاه تولید لیوان کاغذی برای راه اندازی کسب و کار پرسود با سرمایه ای متوسط هستید و توقع دارید شغلی کم دردسر داشته باشید، تولید لیوان کاغذی بهترین انتخاب برای شماست.

راهنمای خرید دستگاه لیوان کاغذی که ندانید ضرر کردید!!

مدت ها است که انسان ها از ظروف یک بار مصرف استفاده می کنند. دلیل محبوبیت این ظروف، راحتی در استفاده از آن ها است. در مراسم ها، سفر، تفریح و... این ظروف کاربرد بسیاری دارند. پرمصرف ترین محصول در بین ظروف یک بار مصرف در کشور، لیوان است. لیوان های کاغذی در مقایسه با لیوان های پلاستیکی محبوب ترند و تنوع و طرح های بیشتری دارند؛ همچنین در مقایسه با لیوان های پلاستیکی، تجزیه آن ها در طبیعت آسان تر است. تولید این ظروف نیز سود فراوانی می تواند به همراه داشته باشد؛ از این رو بسیاری از افراد به این حوزه وارد می شوند و به فکر خرید دستگاه تولید لیوان کاغذی می افتند. قبل از اقدام به خرید دستگاه تولید لیوان کاغذی باید نسبت به آن آگاهی پیدا کنید و بدانید در کنار دستگاه تولید لیوان کاغذی به چه چیزهایی نیاز است.

استفاده از لیوان مشترک، بیماری های متعددی را به وجود می آورد؛ به همین دلیل کارشناسان تلاش کردند تا تولید لیوان یک بار مصرف تولید کنند. در ابتدا از لیوان های پلاستیکی استفاده می شد؛ پس از مدتی محققان پی بردند که استفاده از این لیوان ها برای نوشیدنی های گرم مناسب نیست؛ در جهت رفع این مشکل، لیوان های کاغذی به وجود آمدند و به مرور زمان استفاده از لیوان کاغذی رواج پیدا کرد.  لیوان کاغذی اولین بار در چین برای سرو چای ابداع شد؛ اما لیوان کاغذی که امروز از آن استفاده می کنید در قرن بیستم به اختراع رسید .

دستگاه تولید لیوان کاغذی

با توجه به مواد اولیه مورد استفاده در تولید لیوان کاغذی، این لیوان ها در دو نوع لیوان یک بار مصرف کاغذی سینگل و دابل تولید می شود . لیوان های سینگل فقط برای نوشیدنی های داغ مورد استفاده قرار می گیرند و لیوان های دابل برای نوشیدنی های داغ و خنک قابل استفاده اند. جالب است بدانید که تولید لیوان کاغذی علاوه بر کارخانه و کارگاه، در منزل نیز قابل انجام است. اکثر دستگاه های تولید لیوان کاغذی، ساخت کره یا چین هستند؛ این دستگاه ها در ایران نیز تولید می شوند. اکثر کارخانه های ایران به ماشین آلات نیمه فرمینگ مجهز هستند که توان تولید ظروفی با جنس پلی استایرن را دارند. تولید کننده هایی هم وجود دارند که از سیستم ترموفرمینگ برای تولید ظروف یک بار مصرف استفاده می کنند.

  • مراحل تولید لیوان کاغذی

  1. ورود مواد خام

  2. پرینت گرفتن

  3. برش

  4. شکل دهی

  5. اضافه کردن ویژگی های خاص، مانند رنگ و طرح

  6. خنک کردن کاغذ

  7. لبه دار کردن لیوان

  8. بسته بندی

  • تجهیزات اصلی خط تولید لیوان کاغذی

در کنار دستگاه تولید لیوان کاغذی، باید از ماشین آلات دیگری هم استفاده کنید:

  • ماشین چاپ رنگ روی کاغذ

  • ماشین تولید لیوان کاغذی

  • ماشین برش کاغذ

مزایای خرید دستگاه تولید لیوان کاغذی

علاقه مندان به راه اندازی کسب و کار خانگی که به دنبال هزینه پایین و سود زیاد هستند، می توانند به تولید لیوان کاغذی فکر کنند . شروع کسب و کار دغدغه های زیادی را به همراه دارد؛ فضای مناسب، هزینه و سرمایه اولیه، شرایط انجام کار و مواد اولیه از مهم ترین مسائل برای شروع یک کسب و کار هستند. خرید دستگاه لیوان کاغذی مزایای بی شماری دارد که برخی از مهم ترین آن ها عبارت اند از:

  • درآمد مناسب و خوب

  • راحتی کار با دستگاه لیوان کاغذی

  • کار کردن با برق خانگی و تک فاز

  • جاگیری ساده و تطبیق با فضاهای مختلف

  • تأمین راحت مواد اولیه

  • فروش سریع

  • قیمت مناسب دستگاه تولید لیوان کاغذی: مناسب بودن قیمت دستگاه لیوان یکبار مصرف خانگی، از مزیت های مهم این دستگاه محسوب می شود. استفاده از این دستگاه شما را به درآمد خوبی می رساند که طی چند ماه می توانید سرمایه ای که صرف خرید دستگاه شده را به دست آورید .

  • تنوع: این دستگاه ها تنوع زیادی دارند و شما با هر بودجه ای می توانید برای خرید دستگاه تولید لیوان کاغذی اقدام کنید.

نکات مهم برای خرید دستگاه تولید لیوان کاغذی

ویژگی هایی که در هنگام خرید دستگاه تولید لیوان کاغذی باید به آن ها توجه کنید، به شرح زیر است:

  • موتور دستگاه:

مهم ترین عضو یک دستگاه، موتور آن است. در زمان خرید به برند و کیفیت موتور دستگاه بسیار دقت کنید تا به دردسر نیفتید.

  • ظرفیت تولید در دقیقه:

هرچه مقدار تولید شما بیشتر باشد، میران فروش و سود شما نیز افزایش می یابد. در زمان خرید دستگاه تولید لیوان کاغذی باید به ظرفیت تولید آن توجه کنید. دستگاه تولید لیوان کاغذی شامل دستگاه تولید لیوان کاغذی سرعت بالا، سرعت متوسط و کم سرعت می شود. تقریباً 99 درصد دستگاه های ایران از نوع کم سرعت هستند و سرعت تولید آن ها بین 35 تا 45 لیوان در دقیقه است. دستگاه لیوان کاغذی سرعت بالا در فروشگاه های خاصی در ایران ارائه می شود.

  • ابعاد دستگاه:

این دستگاه ها ابعاد مختلفی دارند. شما با توجه به نیاز و فضای خود می توانید تصمیم بگیرید دستگاه را با چه ابعادی انتخاب و خریداری کنید. 

  • وزن دستگاه:

در زمان جا به جایی، وزن زیاد یک دستگاه شما را دچار مشکل خواهد کرد؛ پس در زمان خرید حتماً به میزان وزن دستگاه توجه کنید. حمل و نقل دستگاه های سنگین بسیار سخت است.

  • کیفیت:

تنوع برند در این محصول زیاد است. در کنار برندهای مختلف خارجی، دستگاه های تولید شده در ایران نیز از کیفیت و قیمت خوب و مناسبی برخوردار هستند. در زمان خرید دستگاه لیوان کاغذی به کیفیت دستگاه بسیار توجه کنید. در صورت خرید یک دستگاه باکیفیت می توانید چند سال بدون دغدغه با آن کار کنید و به سود برسید. ممکن است دستگاه استوک و دستگاه ارزان قیمت تر در نگاه شما مناسب باشد؛ اما در حقیقت کیفیت در کنار قیمت مناسب، حائز اهمیت بیشتری است.

کلام آخر

اگر به دنبال بهترین مارک دستگاه تولید لیوان کاغذی برای راه اندازی کسب و کار پرسود با سرمایه ای متوسط هستید و توقع دارید شغلی کم دردسر داشته باشید، تولید لیوان کاغذی بهترین انتخاب برای شماست. شما با خرید دستگاه تولید لیوان کاغذی می توانید در کوتاه ترین زمان و به ساده ترین شکل ممکن به درآمد بالا برسید. تنها مشکلی که ممکن است اندکی شما را درگیر کند، هزینه صرف شده برای خرید این دستگاه است. اگر هزینه ای که صرف خرید می شود به خرید یک دستگاه مناسب ختم نشود، باعث ضرر شما می شود؛ بنابراین بهتر است قبل از خرید دستگاه تولید لیوان کاغذی، اطلاعات کاملی در مورد فروشگاه موردنظر و قیمت و مشخصات دستگاه تولید لیوان کاغذی به دست آورید.

شرکت ایران کاپ با داشتن سابقه 10 ساله در زمینه تامین انواع دستگاه های تولید لیوان کاغذی آماده ارائه مشاوره رایگان برای خریداران عزیز می باشد. جهت دریافت مشاوره رایگان وارد وب سایت www.cup-iran.ir شوید و فرم مشاوره رایگان را پر نمایید تا کارشناسان فروش با شما تماس بگیرند.


ت ت
کدخبر: 108894 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها